Aviseringar
Rensa alla

Er dag?


Smilen

S3ON:

har ett litet "hyllplan" ovanför handfatet, typ som en list som går ut från väggen. men ja, det funkar säkert utmärkt att ha den liggandes på handfatet också, men en handduk under lr så! 🙂 se till att högtalaren ligger uppåt ba. 

Jag förstår. Så länge inte fysiskt vatten når telefonen så bör den klara sig?


   
SvaraCitera

när jag är ensam hemma, typ över 1 vecka lr så, då brukar jag ställa in en plaststol i duschen och duscha sittandes, dricka ngt kallt uppfriskande också och ha på musik ofc. asslätt o ba sluta ögonen o tänka på att befinner sig i ngt exotiskt land ist. :))))


   
SvaraCitera

Smilen:

Jag förstår. Så länge inte fysiskt vatten når telefonen så bör den klara sig?

absolut, inga probs 


   
SvaraCitera
Smilen

S3ON:
när jag är ensam hemma, typ över 1 vecka lr så, då brukar jag ställa in en plaststol i duschen och duscha sittandes, dricka ngt kallt uppfriskande också och ha på musik ofc. asslätt o ba sluta ögonen o tänka på att befinner sig i ngt exotiskt land ist. :))))

Vad mysigt. Men är inte duschstrålarna ivägen när du ska dricka? Jag menar att duschvattnet är ivägen?


   
SvaraCitera

Inbrott i restaurangen, så det blir till att ringa runt efter någon som kan fixa dörrkarmen osv, samt polisanmälan etc etc.Tumme ned

Sen blir det pappersarbete från jobbet och sånt skoj.Tumme ned

Men efter det så skall jag klämma in lite spel, kaffe och kakorCool


   
SvaraCitera

Smilen:

Det är surt. Jag vill ha musik i duschen! Det är mer än ett ilandsproblem. Seriöst, det tar bort allt skönt med duschande över 10 minuter.

Jag har dock en extern högtalare ikopplad så jag hör något. Värt att nämna 

S3ON:

absolut, inga probs 

Fukt bör väl kunna skada också? 
Om inte annat så borde det ju märkas på den hära "lappen" i telefonen som mäter fukt. 


   
SvaraCitera
Smilen

rogernw: extern högtalare

Vad kan en sådan högtalare kosta?


   
SvaraCitera

Samsung galaxy s4, s5, s6 avtive ska de va, vet inte hur många gånger ja tvättat den med tvål o vatten för att få bort fett på skärmen sen har ja tappat räkningen på alla gånger ja tappat den i asfalten eller stengolv o den funkar felfritt än


   
SvaraCitera

Vaknar, äter frukost, gå till busshållplatsen, bussen kommer, bussen skiter i mig och åker vidare, blir arg å skriver ett argt mail till bussbolaget, nästa buss kommer, jag åker till skolan med bussen, genomlider en skoldag, går till busshållplatsen för att åka hem, bussen kommer, knuffar bort alla andra elever som vill åka hem för att komma först in så jag kommer med bussen och slipper vänta på nästa buss, äter något eftersom jag inte ätit något på 8 timmar, gör läxor, får svår från bussbolaget som lyder "vi ska framföra dina åsikter till trafikplanerarna", är med kompisar, äter kvällsmat och tittar på farmen, borstar tänderna, lägger mig i sängen och tittar på YouTube, inser att jag ska sova och somnar

Där har ni en normal dag för mig Tumme upp


   
SvaraCitera

vaknar o undrar va man ska hitta på idag kollar på mobilen och de ofta är ett sms från en kompis som undrar nåt lägger ner mobilen går ner och äter frukost om inte klockan är för nåra matdags, sen kanske ja spelar eller kollar nåt på datan till morsan säger att de är dags o börja göra mat sen eftermiddan brukar va o göra nåt med nån kompis sen går man hem äter kvällsmat o hittar på nåt annat typ spela igen eller kolla på tv, nåt liknande ser mina dagar ut nu för tiden, låter det kul ja då är de bara prova 


   
SvaraCitera
Smilen

handendärnissen:
vaknar o undrar va man ska hitta på idag kollar på mobilen och de ofta är ett sms från en kompis som undrar nåt lägger ner mobilen går ner och äter frukost om inte klockan är för nåra matdags, sen kanske ja spelar eller kollar nåt på datan till morsan säger att de är dags o börja göra mat sen eftermiddan brukar va o göra nåt med nån kompis sen går man hem äter kvällsmat o hittar på nåt annat typ spela igen eller kolla på tv, nåt liknande ser mina dagar ut nu för tiden, låter det kul ja då är de bara prova 

Det är söndag så då är det softdagen. 


   
SvaraCitera

Smilen:

Vad mysigt. Men är inte duschstrålarna ivägen när du ska dricka? Jag menar att duschvattnet är ivägen?

Inte direkt, nej. kan rikta strålarna ganska bra 🙂 

rogernw: Fukt bör väl kunna skada också?

nja, inte sådär överdrivet känsligt tror jag 


   
SvaraCitera

Smilen:

Det är söndag så då är det softdagen. 

varje dag ser ut så typ


   
SvaraCitera

Smilen:

Vad kan en sådan högtalare kosta?

Tror jag köpte min för 199 kr på Clas Ohlson. 
Inte vattentät men. Pallar ändå. 

S3ON:
nja, inte sådär överdrivet känsligt tror jag 

Man får ju intrycket att dem är det 


   
SvaraCitera

Smilen:

Vad kan en sådan högtalare kosta?

Köpte den dock för 5/7 år sen så dem kan ju ha blive billigare 


   
SvaraCitera