Aviseringar
Rensa alla

Er Frisyrhistoria


Ämnesstartare

Jag är sjuk... och har tråkigt... och sånt. Jag visar min frisyrhistoria i bilder så visar ni er. Vad som hände innan nian är lite oklart (för då var det inte så mycket digitalkameror i omlopp). Det börjar alltså någon gång 2005 med långt hår och lugg. Sedan blev det mest långt och rakt. Och sen var det långt under och bob över... lite mer konstnärligt typ. Och sen kunde jag inte motstå frestelsen att kapa håret lite till (och börja använda tonvis med eyeliner ungefär samtidigt...) Och framåt förra sommaren urartade det fullkomligt och sedan dess har jag haft några lite olika korta frisyrer. (Dock hade jag inte, som det kanske ser ut, en period när jag försökte se svår ut just då, det var mest att den bilden var den jag hittade som visade frisyren bäst)

blekinge.JPG

liten blekinge 2006.JPG

liten badrumspose.JPG

Sommar & höst 2007 (+lite gammalt usa) 169.jpg

DSCN1485.JPG


   
Citera
Ämnesetiketter

har typ alltid haft samma frisyr men olika hgårfärger, snelugg ibland,långt uppklippt brownie


   
SvaraCitera

Min frisyrhistoria är en hel radda av misslyckanden som slutat i att jag helt sonika snaggat mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visa då! man kan få med så många chica poser från det förflutna när man visar sånt också


   
SvaraCitera

Skulle ha visat om jag hade min egen dator. [n]
Kan i alla fall berätta att den är pinsam, grön, rosa, svart och ful.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Kan i alla fall berätta att den är pinsam, grön, rosa, svart och ful.

Det låter spännande! Min är endast blond (och lite fulare här och där ja) som du ser...


   
SvaraCitera

bengal:

Det låter spännande! Min är endast blond (och lite fulare här och där ja) som du ser...

Ska försöka komma ihåg att posta sen när jag kommer hem. [smile]


   
SvaraCitera

alltid haft samma frisyr


   
SvaraCitera

barn hade pottlugg alternativt mittbena alternativt snaggat (morr på sista:@)

ungdom hade snedlugg (morr på det;@)

vuxen har progglugg. (schakalen på det[party])


   
SvaraCitera

När jag var liten hade jag bob. Nu kan jag sitta på håret istället 😛


   
SvaraCitera

Jag har varit emo med kort, svart hår. Haft röd hockeyfrilla, varit blond och platinablond, haft brun page, haft hår ned till brösten och för det mesta har ja haft oranget hår.


   
SvaraCitera

bengal:

Bifogade bilder

Tycker du kan spara ut till den längden du har där du har rött läppstift, om man får ha en åsikt det vill säga[cute] Såg väldigt bra ut.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Jag har varit emo med kort, svart hår.

Kan verkligen inte föreställa mig dig i det! Om du har bild måste du posta! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Capture:

Kan verkligen inte föreställa mig dig i det! Om du har bild måste du posta!

Okej kanske inte riktigt emo. Jag hade svarta stora byxor och andra konstiga kläder tillsammans med den frisyren[zzz]

1.jpg


   
SvaraCitera

Harpyja:

Jag hade svarta stora byxor och andra konstiga kläder tillsammans med den frisyren[zzz]

Synd att man såg så dåligt.
Men ja... såg inte så hemskt ut som jag hade föreställt mig faktiskt! [cute]


   
SvaraCitera