Aviseringar
Rensa alla

Er Frisyrhistoria


Capture:

Synd att man såg så dåligt.
Men ja... såg inte så hemskt ut som jag hade föreställt mig faktiskt!

Letade efter den andra bilden men den bara försvann[shake]


   
SvaraCitera
blum
 blum

åh, jag tänkte faktiskt posta massa bilder, men det blir för måååånga och jag vet inte vart jag ska börja.

Nu ser det i alla fall ut såhär, fast ännu tovigare. Det blir dreads nu, är trött på platt blont dåligt hår som måste fixas och sprayas osv.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Letade efter den andra bilden men den bara försvann[shake]

Synd. [n]

Lindblom:

Nu ser det i alla fall ut såhär, fast ännu tovigare. Det blir dreads nu, är trött på platt blont dåligt hår som måste fixas och sprayas osv.

Åh, ser fint ut! Mina var aldrig sådär tunna och fina i början, mest bara platta och fail.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Capture:

Åh, ser fint ut! Mina var aldrig sådär tunna och fina i början, mest bara platta och fail.

haha mina blir bara värre och värre 🙁 platta och jäävligt korta är dom, fast sen hade jag ifs uppklippt hår från början och det är mest överhåret som dreadat sig. Ser konstigt ut, för under kalufsen hänger massa vanligt, långt hår :<


   
SvaraCitera

Lindblom:

haha mina blir bara värre och värre 🙁 platta och jäävligt korta är dom

Äh, det går till sig när de har vuxit lite mer. Mina var också så i början, men sen när de blir längre och lite tjockare kan man ju rulla till dem lite så blir de inte lika platta.

Lindblom:

Ser konstigt ut, för under kalufsen hänger massa vanligt, långt hår :<

Jag har fortfarande en del löst hår i underhåret. [n] Men som tur är verkar det sakta men säkert dreada ihop sig det med.


   
SvaraCitera

Tidigare idag konstaterade jag och min vän att det finns en hårgud. Denna hårgud föddes med samma hårfärg som jag föddes med och därför tillåter hårguden mig aldrig att få lyckas med min hårfärg(hårguden har alltså tagit det som en förolämpning att jag inte var nöjd från början.)

Jag hatar hår


   
SvaraCitera

Kort
Kort
Kort
Lite längre..
Längre..
Dreads
Kort
Lite längre
En lagom långhårig frisyr, svart färgat hår.

Lär nog stanna så som det är nu ett tag till, möjligt att de hade varit skönt att få tillbaka sitt blonda hår, men då lär de krävas avkapning, vilket inte kommer på fråga. Så får fortsätta med de svarta =)


   
SvaraCitera

mitt är bara långt och tungt och slitet som det är just nu, borde klippa topparna men vågar inte klippa mig för frisörerna klipper alltid bort halva håret. [n]

95419_1243158227.jpg


   
SvaraCitera

fridaaaaab:

mitt är bara långt och tungt och slitet som det är just nu, borde klippa topparna men vågar inte klippa mig för frisörerna klipper alltid bort halva håret.

kan bero på att det är slitet [rolleyes]


   
SvaraCitera

Lindblom:

Bifogade bilder

Damn, jag har alltid trott att du har typ långt, blondt hår, typ super glansigt.


   
SvaraCitera

hejkattunge:

kan bero på att det är slitet

jah, men de ska ju ändå inte klippa mer än man vill [n]


   
SvaraCitera

Har bara väclat från långt till kort, mörkblont till ljusblont, långt hår nästan till rumpan, helt blont samt att jag var emo då, svart och lite kortare hår, naturliga mellanblonda hårfärgen osv, kortklipp, lite längre än öronsnibbarna och ganska ljusblond, svart/brun och röd med rak lugg (som mest stod utåt), brun och oklippt har jag stannat på. Råttfärgad ska man kanske säga.


   
SvaraCitera

bengal:

min frisyrhistoria

alla var bra. den fjärde var bäst. på den sista bilden ser du ut som en annan person typ 😛
själv har jag haft samma frilla med små förändringar, inte för att den e snygg men det är läskigt att byta


   
SvaraCitera
Issen

bengal:

Jag är sjuk... och har tråkigt... och sånt.

[love]


   
SvaraCitera

fridaaaaab:

jah, men de ska ju ändå inte klippa mer än man vill

Säg det då. Och att dom inte ska bry sig om att klippa bort allt det slitna?
Dock blir det ju kortare då, haha!


   
SvaraCitera