Aviseringar
Rensa alla

Er sämsta julklapp/ present etc som ni fått?


Ämnesstartare

Ja som rubriken lyder.

Vilken är den absolut sämsta eller tråkigaste julklapp / present, gåva etc som ni någonsin fått? Kan va lite kul att jämföra 🙂

Jag kan ju börja då.

Dagen var den 24 december, kalle anka va på TV (Ja, vi öppnar alltid paketen under kalle för det är så extremt tråkigt och uttjatat att kolla på men det är ju obligatoriskt att det ska stå på ändå). jag fick ett fint stort rektangulärt paket från min farsa.

Min puls gick i taket..

"Äntligen.. ska jag äntligen få det som jag så länge önskat mig, som jag tjatat om". Bara tanken gjorde mig näst intill gråtfärdig.. Med darrande händer så klippte jag upp snöret med en sax, drag bort pappret och öppnade kartongen.

Det jag sedan såg slog min värld i spillror. En gratistidning.


   
Citera

KnightInShiny:

Det jag sedan såg slog min värld i spillror. En gratistidning.

Tack för att du ger mig perspektiv på min tillvaro.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Tack för att du ger mig perspektiv på min tillvaro.

Du får gärna bidra också (:


   
SvaraCitera
Paseo

Jag fick en rosa julkalender av min moster en gång [sad] på julafton [sad] taskigt [sad]
sen såg jag den i mataffären. där såg den inte ut som en julkalender. alltså tog hon bara något hon såg i mataffären och gav den till mig.


   
SvaraCitera

KnightInShiny:

Det jag sedan såg slog min värld i spillror.

Shit, tog du livet av dig sedan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Jag fick en rosa julkalender av min moster en gång [sad] på julafton

Haha, det känns ju iof som något man ger innan 1 december [crazy]


   
SvaraCitera

Haha en gratis tidning! [bigsmile]

För mig var det nog när jag fick ett jättefult nattlinne. Hemskt va? [wink]


   
SvaraCitera
Paseo

KnightInShiny:

Haha, det känns ju iof som något man ger innan 1 december

Ja i och för sig [sad]


   
SvaraCitera

KnightInShiny:

Du får gärna bidra också (:

Jag fick ett dåligt mikroskop, inte en så speciellt kryddig historia ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Missy96:

ett jättefult nattlinne.

Varför gillade du det inte? [smile]


   
SvaraCitera

KnightInShiny:

Varför gillade du det inte?

Det var ett stort rött långärmat nattlinne med mussepigg på och gick ner till knäna ungefär.

Haha, det värsta är ju att ska sitta där vid julgranen och låtsas som om det vore det finaste nattlinne man någonsin sett.


   
SvaraCitera
Paseo

Missy96:

Haha, det värsta är ju att ska sitta där vid julgranen och låtsas som om det vore det finaste nattlinne man någonsin sett.

Jaa det är faktiskt väldigt pressande, jag fick en jätteful träget i julas för att jag hade önskat mig prydnadssaker, fick ju säga åååhh va fin den passar perfekt där!
en ful höget eller vad det var passar inte in nånstans hos mig.

men sen tycker jag alltid att det är roligt att få julklappar vare sig jag gillar de eller inte, tyder ju på att någon tänker på en iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

tänker på en iaf.

Ja antingen det eller känner sig tvingade att köpa nått :p


   
SvaraCitera

Förrförra julen fick jag en Rubiks Kub av min kära far, typ en dyr också. Förstår inte riktigt hur han tänkte, hade inte nämnt öht att jag ville ha någon och har inget intresse för såna. Har använt den typ en halv gång sedan dess. [blush]

Bör kanske tilläggas att vi inte ses så jätteofta, han kanske tror att jag är en Rubiks Kub-tjej helt enkelt.


   
SvaraCitera

Paseo:

höget

Halmbock..?


   
SvaraCitera