Aviseringar
Rensa alla

Er sämsta julklapp/ present etc som ni fått?


brukar bli glad över att öht få julklappar.
men om det är något jag märker givaren uppenbart bara haffat för sakens skull är jag hellre utan.


   
SvaraCitera

Fick en ekologisk tvål när jag var 16. Säkert karma bara för att jag gav bort slime till en tjejkompis när vi var 13-14 medan hon gav mig ett halsband.


   
SvaraCitera

Paseo:

en ful höget eller vad det var passar inte in nånstans hos mig.

Haha [bigsmile]. Sen så undrar dem varför man aldrig har den framme/på sig.

Paseo:

sen tycker jag alltid att det är roligt att få julklappar vare sig jag gillar de eller inte, tyder ju på att någon tänker på en iaf.

Ja, det förstås.. Fast jag kan aldrig låta bli att tänka på alla fina saker jag skulle kunnat få istället för det jag fick, haha. Och då blir jag bara förbannad på DEM och tänker "Hur fan kunde dem köpa något sånt här till mig?" x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

Säkert karma bara för att jag gav bort slime till en tjejkompis när vi var 13-14 medan hon gav mig ett halsband.

Va är det för fel på slime? [bigsmile] Hade jag gärna tagit.. så mysigt att sitta å klämma på!


   
SvaraCitera

KnightInShiny:

Va är det för fel på slime? Hade jag gärna tagit.. så mysigt att sitta å klämma på!

Haha, hon verkade inte tycka samma sak... Hon såg ganska besviken ut.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

Haha, hon verkade inte tycka samma sak... Hon såg ganska besviken ut..

Vart är mänskligheten på väg?![tard]


   
SvaraCitera

Bortskämd tråd. Usch.


   
SvaraCitera

Har fått så mycket skit så jag vet ej riktigt. Men en av farfars gamla kostymer är högt upp.


   
SvaraCitera

Kan inte minnas något egentligen. Klart jag inte blivit nöjd med allt jag någonsin fått, men inget värt att kalla för "sämsta".

Jag kan däremot komma på den sämsta jag gett bort. Det var nog ett par vantar till mamma, som visade sig vara för små, och som om inte det var nog hade jag slarvat bort kvittot, men även om jag hittat det hade den rätta storleken inte funnits... så det var kört! [sad]

Som tur var hade jag köpt andra saker med, så det blev inte helfail!


   
SvaraCitera