Aviseringar
Rensa alla

Era bästa Discobyggarhistorier!


Ämnesstartare

Hej hej!

Vi har alla sett dem, discobyggarna. Alla gym har minst en person som är den traditionella discobyggaren. Killen som bara kör bicepscurls, eller som tar en maskin efter dig och lägger till (+5) kg på vikten och gör bara en rep, trots att du körde 20 rep, men ändå skryter!

Jag tänkte att vi skulle dela med oss av våra bästa discogymmar-historier.

Själv hade vi en kille på gymmet som köpt ett helårskort. Första månaden körde han extremt mycket biceps, väldigt mycket bröst och någon enstaka triceps. Sedan blev han less och nu kommer han på fredag- och lördagkvällarna med sina festkläder, tar av sig ytterjackan och kör max på bänkpressen 3 set. Jag gick fram till han en gång och frågade va fan han höll på med och hans förklaring var att han ville få pumpade muskler innan han skulle ragga tjejer på krogen. Så vitt jag vet är han dock fortfarande oskuld.


   
Citera

Kurden som alltid var där på onsdag och fredagar runt 6.

Han pumpade:
Axlar
Bröst
Biceps

Inget mer, absolut aldrig! Såg ut som jävla tändstickor han hade till ben.

Bästa var dock när han kom inspatserande i jeans, t-shirt och träningsdojor. Jeansen va såklart fullt med hårsnoddar.

Han pumpade bröst lite snabbt, sen drog han bara hips vips. Bästa va dock att han glömde sin fina nya Iphone. Såg en brud ta den före jag hann dit. (Han hade lagt ur den när han pumpade lite snabbt vid bänken.)

Sen kom han tillbaka, letade som fan, skrek, sparkade till bänkpressen och bröt fotleden.

OH THE JOY[love]


   
SvaraCitera

Trodde att det handlade om att bygga discon. [cry]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Image


   
SvaraCitera

Idiotpod:

Sen kom han tillbaka, letade som fan, skrek, sparkade till bänkpressen och bröt fotleden.

HAHAHAHAAH


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idiotpod:

Sen kom han tillbaka, letade som fan, skrek, sparkade till bänkpressen och bröt fotleden.

Haha skön snubbe xD


   
SvaraCitera

Studerar inte andra på gymmet, jag är där för att träna.


   
SvaraCitera

Valferedir:

Haha skön snubbe xD

passaro:

HAHAHAHAAH

Så går det när man inte förstår bättre!


   
SvaraCitera

Finns en jävla lirare som knallar omkring med keps, MED SKÄRMEN ÅT SIDAN DESSUTOM! och iförd linne.

Han brukar stå och kasta med hantlarna och curlen (eftersom att han har lastat på skiten med minst 10 pannor för mycket).
Har aldrig sett honom köra något annat än biceps. Snubben har dessutom specielle gym-handskar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nifelheim:

Studerar inte andra på gymmet, jag är där för att träna.

2 cool 2 care? 🙂

6laxari1laxask:

MED SKÄRMEN ÅT SIDAN DESSUTOM! och iförd linne.

Ledig stil, skönt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe disco finns på mitt gym med 🙂
tränar bara bicep + bröst. fast kanske för att de är nybörjare.


   
SvaraCitera

Valferedir:

2 cool 2 care? 🙂

Lätt, sen är det aldrig folk där när jag är där.


   
SvaraCitera

Har en kille på mitt gym som enbart tränar biceps, varje gång jag är där så kör han bicepscurls med för mycket vikt. Ser ut som att han har hållt på med det länge dock då hans biceps är helt enorma, dock så är han typ småtränad över resten av kroppen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nifelheim:

Lätt, sen är det aldrig folk där när jag är där.

Kör också den vanligtvis. Människor är så mycket ivägen när man tränar, så man drar dit när ingen är där 🙂


   
SvaraCitera

Dekadent:

med för mycket vikt

Hur vet man/ni det? Bara nyfiken.


   
SvaraCitera