Aviseringar
Rensa alla

Era bästa minnen från förra året?


L Y S
Ämnesstartare

Har ni några bra minnen från förra året?


   
Citera

Kommer inte ihåg


   
SvaraCitera
dwadw

Nej det har jag verkligen inte. Avskyr den tiden.


   
SvaraCitera

fick corona antar jag


   
SvaraCitera

När trump blev en förlorare, som han först så eldigt talade om hur hemskt och dåligt det är att vara Skadeglädje

Nej skämt åsido... Antagligen mitt dubbla roadtrippande I början av året innan allt stängde ner, för sen hände inte så mycket mer. Blev iofs en roadtrip till under sommaren men den var ganska tråkig och händelselös. 

Hjärta


   
SvaraCitera
Smilen

Trump var inte längre president, Covid-19 var ofantligt,


   
SvaraCitera
L Y S
Ämnesstartare

dwadw:
Nej det har jag verkligen inte. Avskyr den tiden.

Fanns det inga ljusglimtar? Ofta finns det något iaf.


   
SvaraCitera
L Y S
Ämnesstartare

Smilen: Covid-19 var ofantligt,

Var det här ett bra minne?Skeptisk


   
SvaraCitera
L Y S
Ämnesstartare

Storchen84
Nej skämt åsido... Antagligen mitt dubbla roadtrippande I början av året innan allt stängde ner, för sen hände inte så mycket mer. Blev iofs en roadtrip till under sommaren men den var ganska tråkig och händelselös. 

Hjärta

Nice, jag gillar också roadtrips.


   
SvaraCitera

skapade en ungefär samma tråd som aldrig besvarades. taskigt ändå att samma tråd skapades nyligen igen och blev besvarad direktGråter


   
SvaraCitera
Smilen

L Y S:

Var det här ett bra minne?Skeptisk

Nej


   
SvaraCitera

Bästa minnena är ju utan tvekan från när man fick gå på bio innan covid... 


   
SvaraCitera
L Y S
Ämnesstartare

agnesberg:
skapade en ungefär samma tråd som aldrig besvarades. taskigt ändå att samma tråd skapades nyligen igen och blev besvarad direktGråter

Fast, nu är du taskig som inte svarar på topic utan nått helt annat. Förresten, det här med vilka trådar det svaras på beror mycket på när de skapas & hur mycket folk som finns på forumet för tillfället, ta det inte personligt.


   
SvaraCitera
L Y S
Ämnesstartare

Alice.Svensson2:
Bästa minnena är ju utan tvekan från när man fick gå på bio innan covid... 

Nu är Filmstaden igång igen. Tumme upp


   
SvaraCitera

Efter att ha tjänstgjort i armén och blivit skjuten besökte jag ofta en neurolog, som rådde mig att rehabilitera hemma. Det var för svårt för mig under karantänen speciellt. Lämna inte huset under det strängaste förbudet... Bara Internet lyste upp min tid. Och flickor på *LÄNK BORTTAGEN*. För det mesta var det hemskt att vara ensam.


   
SvaraCitera