Aviseringar
Rensa alla

Era bästa minnen från förra året?


Asså förra året var verkligen ett jätteskumt år, men tror det ändå var ett år som behövdes typ, mådde verkligen inte bra då men är en heeelt annan person idag.

ONT: Antar att mitt bästa minne från förra året var att jag träffade en person jag verkligen gillade och tyckte att jag klickade med i slutet av sommarlovet, hade precis kommit över en person som jag hade väldigt svårt att komma över och tror det är lite så typ, att så fort du släpper nån så hittar du någon ny.
Iallafall så blev det aldrig något med oss, vi träffades några gånger men insåg att vi inte ville samma sak liksom, trots det vill jag ändå säga att det är ett bra minne. Jag kände mig verkligen lycklig som jag inte hade varit typ hela sommaren, oavsett vart jag står nu kan jag ändå känna att det var något jag behövde just då.


   
SvaraCitera
He03
 He03

Har många bra minnen från sommaren 🙂 förutom det sög det mesta, vilket det förmodligen gjorde för många. 


   
SvaraCitera
Lillen

Jobbar typ hela sommaren! Men älskar mitt jobb så det är väll det bästa minet då Mycket glad


   
SvaraCitera

Emofester. Lolita. Tekalas. Fotomodeller. Hmm.. 


   
SvaraCitera

Ja har inget liv o minns inget. Minns inte vad jag gjorde förra veckan


   
SvaraCitera

Från förra året 2020? Fan, vi är ju inne i dec 2021 nu. Jag minns ju inte ens mycket av början av 2021.  Rodnar

Men jag minns bara 2020 som starten på en global Coronapandemi som ingen tidigare i dag levande människa har fått uppleva. Inget bra minne av 2020 där inte. Gråter


   
SvaraCitera

kommer inte ihåg


   
SvaraCitera