Aviseringar
Rensa alla

Era bästa tips för att komma över någon?


Studera nånting, brukade funka för mig. Så nu kan jag massa saker jag inte hade kunnat annarsCool


   
SvaraCitera

Fkpaw:

fan vad jag hatar när folk säger så...det är så jävla äckligt vafan liksom "dras till fel" det är som man skyller ifrån  typ.....alla är väl fel i den kontexten!?! elr vafan....säg inte så isola, dummer

varför skulle alla vara fel för det?


   
SvaraCitera

Kudhos:

RVBi3T1.gif

u know it's true!


   
SvaraCitera
Kudhos

isola:

u know it's true!

*backar iväg*


   
SvaraCitera
Draug

 Fokusera på något annat kan hjälpa, men framför allt tillåta dig själv att ta den tid du behöver för att komma över personen i fråga. Det är inte så lätt att bara komma över någon heller som betytt mkt för en i ens liv. Till slut blir det bättre men det är som sagt en fråga om tid och bearbetning.


   
SvaraCitera

Tid + ligga med andra.


   
SvaraCitera

isola:

varför skulle alla vara fel för det?

eftersom alla x 'r ju "fel" människor eftersom er relation inte funkade pga någonting. man kan ju mena det i dubbelbemärkelse dock. Men man syftar ju på att ni inte passade ihop först och främst. 


   
SvaraCitera

Fkpaw:

eftersom alla x 'r ju "fel" människor eftersom er relation inte funkade pga någonting. man kan ju mena det i dubbelbemärkelse dock. Men man syftar ju på att ni inte passade ihop först och främst. 

nja det behöver man ju inte alls mena


   
SvaraCitera

isola:

nja det behöver man ju inte alls mena

nee men är relaterat... men meningen i sig tycker jag är en dålig ursäkt, ens relationer är la upp till en själv.  


   
SvaraCitera

Fkpaw:

nee men är relaterat... men meningen i sig tycker jag är en dålig ursäkt, ens relationer är la upp till en själv.  

du menar alltså att folk som fastnar för partners som behandlar dem illa ska skylla sig själva eller vad fasen menar du


   
SvaraCitera

isola:

du menar alltså att folk som fastnar för partners som behandlar dem illa ska skylla sig själva eller vad fasen menar du

Beror la på i vilken mån man menar och hur mycket man kan kontrollera det. Men behandlar någon dig illa o du väljer att ha en relation med denna så är det ju självförvållat om du har ett val. 


   
SvaraCitera

Fkpaw:

Beror la på i vilken mån man menar och hur mycket man kan kontrollera det. Men behandlar någon dig illa o du väljer att ha en relation med denna så är det ju självförvållat om du har ett val. 

du borde börja volontära på kvinnofridslinjen du


   
SvaraCitera

isola:

du borde börja volontära på kvinnofridslinjen du

jag tror inte direkt dem som är berättigade till att tycka att dem blir illa behandlade sitter o säger "nee men jag dras till fel män vettu" till sina polare. Utan det är nog snarare dem som dramatiserar o töntar runt med pojk/flickvännen eller helt enkelt är sjukt jävla dåliga människokännare. Sånna människor som man vill säga "vad i helvete trodde du skulle hända?" till. Och i dem fallen kan man styra över det själv, så att andra bli "fel" människor e jävla konsigt. Tycker inte om när man inte ser till sig själv i första hand.


   
SvaraCitera

Fkpaw:

jag tror inte direkt dem som är berättigade till att tycka att dem blir illa behandlade sitter o säger "nee men jag dras till fel män vettu" till sina polare. Utan det är nog snarare dem som dramatiserar o töntar runt med pojk/flickvännen eller helt enkelt är sjukt jävla dåliga människokännare. Sånna människor som man vill säga "vad i helvete trodde du skulle hända?" till. Och i dem fallen kan man styra över det själv, så att andra bli "fel" människor e jävla konsigt. Tycker inte om när man inte ser till sig själv i första hand.

Så du tycker inte att folk som i alla sina förhållanden blir misshandlade eller på annat vis dåligt behandlade dras till fel partners? Det är rätt allmänt känt att folk som blivit illa behandlade under sin barndom och/eller har dålig självkänsla dras till folk som behandlar dem illa aka dras till olämpliga/fel människor.


   
SvaraCitera

sedan är det rätt jäkla underligt att du ens vågar uttala dig när du inte vet ett skit om mina relationer 


   
SvaraCitera