Aviseringar
Rensa alla

Era bästa tips mot hosta


Ämnesstartare

jag orkar inte  meeeeeeeeeeer, om det är någon natt jag kommer hosta sönder ett revben så är det inatt.


   
SvaraCitera
höna

Usch hade så för nått halvår sen. Körde på någon hostmedicin för typ 400 kronor...  Visste btw  itnte att man ens kunde skriva recept via telefon :s krya pårej!!


   
SvaraCitera
höna

Det har du säkert upptäckt men d e lättare å andas när man inte ligger sp sov lite upprätt lix


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det bästa vore om du faktiskt tog dig till vårdcentralen. du verkar upptagen så det kanske funkar om du ringer ambulans. men jag vet inte om ambulans hämtar folk med hosta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:
det bästa vore om du faktiskt tog dig till vårdcentralen. du verkar upptagen så det kanske funkar om du ringer ambulans. men jag vet inte om ambulans hämtar folk med hosta.

har varit på vårdcentralen med denna "åkomma" 100000 gånger, de lyssnar på mina lungor, skriver ut hostmedicin o skickar hem mig. Känns ovärt att åka en timma till vårdcentralen jag är inskriven på för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one: det bästa vore om du faktiskt tog dig till vårdcentralen. du verkar upptagen så det kanske funkar om du ringer ambulans

what

ont: varm dryck!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
tack för era tips! Svara gärna på denna fråga om ni kan:

Ring och boka en telefontid med din husläkare och se vad hn säger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick ingen hostmedicin Gråter orkar inte meeeer


   
SvaraCitera