Aviseringar
Rensa alla

era erfarenheter av ssri


Ämnesstartare

Skrev om mina erfarenheter av ssri i tråden som ply länkade. Jag gillar inte ssri.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det fungerar bra för mig, men effekterna är individuella. Andras erfarenheter blir därav mindre relevanta. Jag har haft Escitalopram i över 3 månader nu.


   
SvaraCitera

flouxetin var hemskt. mitt mående gick bara åt det sämre. cipralex är däremot "okej" dock är jag sömnig tjugofyra timmar om dygnet. 


   
SvaraCitera
time
 time

Oj, hur glömde jag bort att svara i den här tråden?

Min gamla läkare propsade på att jag skulle pröva fluoxetin sommaren 2011 och det var faktiskt hemskt för min del. Jag vet inte om det hjälpte mitt humör eller inte då jag sov ca 19 timmar om dygnet, missade hela den sommaren, träffade ingen, bara sov. Sen gick jag upp lite i vikt och det var ju ett stort nejnej på den tiden så jag lade av lagom till hösten.


   
SvaraCitera

time:
Oj, hur glömde jag bort att svara i den här tråden?

Min gamla läkare propsade på att jag skulle pröva fluoxetin sommaren 2011 och det var faktiskt hemskt för min del. Jag vet inte om det hjälpte mitt humör eller inte då jag sov ca 19 timmar om dygnet, missade hela den sommaren, träffade ingen, bara sov. Sen gick jag upp lite i vikt och det var ju ett stort nejnej på den tiden så jag lade av lagom till hösten.

19h Det låter mycket illa, Tränade du för att få upp din kondition? Är det som i deadzone att du var tvungen att gå till en sjukgymnast?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: jag sov ca 19 timmar om dygnet, missade hela den sommaren, träffade ingen, bara sov.

känner igen det, fy fan. Åt mirtazapin och fick theralen ovanpå det, jag orkade knappt ta mig ur sängen för att gå på toa. Hela kroppen blir sabbad av att bli liggandes 


   
SvaraCitera
time
 time

RobertHeinlein:

19h Det låter mycket illa, Tränade du för att få upp din kondition? Är det som i deadzone att du var tvungen att gå till en sjukgymnast?

Har aldrig haft någon superkondition direkt men jovisst tog det ett tag att få igång kroppen vettigt igen. 


   
SvaraCitera