Aviseringar
Rensa alla

era galnaste förälskelser


Ämnesstartare

Brukar gå fram och knulla skiten ur personen och sedan fortsätta med mitt liv? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Kom liksom en tjej emellan under tiden då jag pratade mer med henne... hennes fel

Attans! [sad]


   
SvaraCitera

Dyrkar personen. Baserar hela min verklighet på den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Dyrkar personen. Baserar hela min verklighet på den.

rätt galet egentligen. inte för att man kan förhindra det, men ändå. att en hel verklighet plöstligt skall vara detsamma som en person. det är samma för mig men såhär efteråt har jag svårt att fatta det.


   
SvaraCitera

Iamatotalbastard:

rätt galet egentligen. inte för att man kan förhindra det, men ändå. att en hel verklighet plöstligt skall vara detsamma som en person. det är samma för mig men såhär efteråt har jag svårt att fatta det.

Jag vet. Det är helt galet med en sån dyrkan. Sen är det extremt jobbigt också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör inget galet precis. Går la bara runt och är allmänt jävla nerkärad, helt enkelt. Vilket jag är nu. Har jävligt svårt att få starka känslor för någon, bara hänt med denna person, ingen annan har haft lika stor inverkan på mig, hm, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Jag vet. Det är helt galet med en sån dyrkan. Sen är det extremt jobbigt också.

ohja, och gud vad man skäms efteråt, när allt är över. jag gör iallafall..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Går la bara runt och är allmänt jävla nerkärad, helt enkelt.

+ har en tendens att strunta i allt annat (kompisar, skola, etc) för att få vara med den personen [blush]


   
SvaraCitera

Iamatotalbastard:

ohja, och gud vad man skäms efteråt, när allt är över. jag gör iallafall..

Varför skäms du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig drabbats av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

+ har en tendens att strunta i allt annat (kompisar, skola, etc) för att få vara med den personen [blush]

Det gör däremot inte jag. För jag kan inte vara med personen. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

För jag kan inte vara med personen

jobbigt (?)[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Varför skäms du?

Ja... För att jag fyllde flera böcker med anteckningar av typen "oooh han tittade på mig tre gånger idag, igår tittade han bara på mig två, och jag dog när han pratade med en tjej som inte var jag, osv", och det känns så klassiskt och klyschigt och patetiskt. men det är ju så när man är kär...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jobbigt (?)[sad]

Det var ett tag, men inte nu längre, nu har jag accepterat det, kinda.


   
SvaraCitera

Iamatotalbastard:

Ja... För att jag fyllde flera böcker med anteckningar av typen "oooh han tittade på mig tre gånger idag, igår tittade han bara på mig två, och jag dog när han pratade med en tjej som inte var jag, osv", och det känns så klassiskt och klyschigt och patetiskt. men det är ju så när man är kär...

Åh, låter otroligt sött tycker jag.


   
SvaraCitera