Aviseringar
Rensa alla

era värsta lärare.


Ämnesstartare

hur betedde sig era värsta lärare som ni har haft eller som ni har nu?
spelar ingen roll vart ni undervisade er.


   
Citera
Ämnesstartare

Hade en värsting lärare i en naturkurs i gymansiet. Sträng och ville att alla skulle plugga hennes ämne 24/7 och lära sig latin. Fick god hand med henne vilket gav mig mvg i både kursen och projektarbete. Hade tur att jag hörde till en av dom få som hon gillade [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon var egentligen inte dålig på något kul anekdotvis utan bara jävligt oinformerad om ämnena hon undervisade i samt jävligt okreativ och omodern i sitt sätt att undervisa. Satt och var riktigt gubbgrinig varje gång jag hade henne. Hon kan inte ha tyckt om sitt jobb heller tror jag när hon verkade helt obenägen att sätta något slags personlig prägel eller använda egna idéer på något som helst sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den enda riktigt dåliga läraren jag har är väl en lärare som inte alls har koll på klassen eller tyglar den, har hellre ordentligt stränga lärare än människor som inte vågar säga till när något görs fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade en lärare på gymnasiet som var mytoman det var, spännande. Som genom ren och skär försummelse gjorde att klassen fick gå om de ämnet. Har haft tur med lärare.


   
SvaraCitera

Hade en lärare som verkligen inte hade koll på sitt ämne, kunde inte särskilt ofta svara på frågor. En annan lät oss aldrig ta några raster och kunde vara på ett riktigt ordentligt vidrigt humör ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag skolkade i ettan med några kompisar och sedan kom tillbaka till skolan petade min lärare med sin pekstav på våra ben. [confused]


   
SvaraCitera
Paseo

hade en medialärare som skicckade nakenbilder till mig på skolmailen, han va gråhårig å runt 60

min första körlärare va runt 70 o eg pensionerad, men då han ägde trafikskolan jobba han ibland. han va fett obehaglig, sa mkt olämpliga saker å tafsade med sina äckliga gubbsjuka händer. o när jag gjorde nåt fel slog han till mig. smart när man kör liks


   
SvaraCitera
höna

hade en som var EXTREMT inkompetent. kunde verkligen ingenting.

sen hade jag en svenskalärare som var lite för hård, tänkte på hitler eftersom hon kunde tyska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gick i 7:an, han var allmänt dryg.. En dag gjorde ett par killar i klassen ett bus och sedan pekade ut mig som det ansvariga för det.. De andra i klassen satt tysta och höll med dem för att de inte vågade något annat..

Hur som helst, läraren gick bak i salen till min bänk, tog tag i stolen min och lyfte den med mig på så att huvudet mitt slog i taket flera gånger.. Därefter tog han min mobil & kastade i marken..

Efter denna händelse hände inte mycket.. Jag fick givetvis ett par samtal hem och anklagad för både det ena och det andra.. Mina föräldrar hade ständigt damp och straffade mig genom att inte låta mig vara ute på internet hemma..

En vacker dag efter andra incidenter mellan denne lärare och andra oskyldiga elever fick denne sparken lyckligtvis.. Men då gick jag inte längre kvar på den skolan. [crazy]

Edit: Faktum är att jag råkade träffa på denna fan inne på Willys för ett par månader sedan.. Han såg lite smårädd ut och vred huvudet åt ett annat håll när jag lade ett ont öga på honom.. [bigsmile]


   
SvaraCitera