Aviseringar
Rensa alla

Era värsta/pinsammaste/smärtsammaste träningsögonblick !!!


Ämnesstartare

Alla har gjort minst ett antal smärtsamma eller på något annat sätt roligt obehagliga misstag någon gång under träning.

Tänkte det vore roligt om alla bidrog med sina värstingar.

Har försökt gjort arhävningar med klapp bakom ryggen, men det slutade med ansiktsplask och spräckta ögonbryn.

Har satt på för mycket vikt på BänkPressen och sedan tappat allt på golvet så alla jävlar på hela gymmet kom springande och undrade vad fan som hände.


   
Citera

AlphaMale:

Alla har gjort minst ett antal smärtsamma eller på något annat sätt roligt obehagliga misstag någon gång under träning.

Nej?


   
SvaraCitera

På en styrketräning utomhus för ca 1 år sedan så tränade jag så hårt att jag spydde, det var mysigt.


   
SvaraCitera

Nä, dock andra, typ att nån får en slägga på sig.


   
SvaraCitera

AlphaMale:

annat sätt roligt obehagliga misstag någon gång under träning.

Tjaaaa,jag råkade haka och fälla mig själv när ja spelade innebandy...d va en tabbe,men jag är inte förvånad,gör alltid sånna klantiga saker.[rolleyes]


   
SvaraCitera

En gång när jag spelade basketmatch mot Högsbos basketlag så råkade jag göra självmål [sad] Skämdes hemskt mycket och alla skrattade åt mig.


   
SvaraCitera

Ticktack:

På en styrketräning utomhus för ca 1 år sedan så tränade jag så hårt att jag spydde, det var mysigt.

och vet du vad det berodde på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skreck:

Nä, dock andra, typ att nån får en slägga på sig.

detaljer...gör tråden rolig att läsa ffs

LiniL:

Nej?

vi som har tränat en längre tid


   
SvaraCitera

AlphaMale:

vi som har tränat en längre tid

Ja, ni ja.


   
SvaraCitera

walegard:

och vet du vad det berodde på?

Nej, jag var/blev inte sjuk eller något.


   
SvaraCitera

Snubblade när jag skulle ta satts för att hoppa på höjdhoppen i grundskolan [censur]


   
SvaraCitera

Ticktack:

Nej, jag var/blev inte sjuk eller något.

Sömn och kost [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har väl inte gjort bort mig så värst mycket, har inte gymmat heller alltför länge.

Jag körde dips-maskinen och underlättade för mig, genom att köra med plattan där man lägger benen på. När jag var nere mot golvet, med plattan, orkade jag inte dra upp mig så jag hoppade av den. Så plattan där jag hade mina ben på flög som en raket tillbaka och det lät så in i helvete mycket. Men jag spelade som om ingenting hade hänt. ^^
Kanske lite luddigt beskrivet visserligen.


   
SvaraCitera

walegard:

Sömn och kost [y]

Sov mycket bättre för ett år sedan, men det har i alla fall inte hänt igen. [y]


   
SvaraCitera

Har snubblat massa ggr osv.. [rolleyes]


   
SvaraCitera