Aviseringar
Rensa alla

Eran favorit fotbollspelare


Ämnesstartare

idek send halp:
jag. är kass men gör alltid mitt bästa <3

Hehe bra det:)


   
SvaraCitera

BästaEmil:

Lingard spelar i bästa laget ju! Mufc<3 Neuer är kung i målet, synd att han är skadad 🙁

HAN KOMMER SNART TILLBAKA. starkare än någonsin <333


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas att han kan spela VM i sommar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meatballspotatoes:

HAN KOMMER SNART TILLBAKA. starkare än någonsin <333

Hoppas att han kan spela VM i sommar!


   
SvaraCitera

BästaEmil:

Lingard spelar i bästa laget ju! Mufc<3 Neuer är kung i målet, synd att han är skadad 🙁

Vadå bästa laget, kolla hur mycket ni slösade på transfer, 300mln och det är ändå för lite för Mourinho 


   
SvaraCitera

Älskar Kaka och Lewandowski. När jag började kolla på fotboll så var dem de som gjorde så att jag stannade tills idag


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:
ZlatanTumme upp

"Det finns bara en Zlatan."


   
SvaraCitera

Får väl säga Cristiano Ronaldo trots att jag inte är någon fotbollsfreak men mina tjejkompisar tycker han är skitläcker så jag har väl blivit påverkad av brudarna.  Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kingerek:
Älskar Kaka och Lewandowski. När jag började kolla på fotboll så var dem de som gjorde så att jag stannade tills idag

Bra spelare ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:
Får väl säga Cristiano Ronaldo trots att jag inte är någon fotbollsfreak men mina tjejkompisar tycker han är skitläcker så jag har väl blivit påverkad av brudarna.  Rodnar

Haha 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kingerek:

Vadå bästa laget, kolla hur mycket ni slösade på transfer, 300mln och det är ändå för lite för Mourinho 

Kolla på alla titlar mufc har. Håller med om att dagens priser på spelare är sjuka. Men United har knapp spenderat ngt ifall man jämför med t.ex city eller psg.


   
SvaraCitera

BästaEmil:

Kolla på alla titlar mufc har. Håller med om att dagens priser på spelare är sjuka. Men United har knapp spenderat ngt ifall man jämför med t.ex city eller psg.

Men kolla på resultaten istället, psg slösa 400 men på 2 spelare och dem vinner ligan och dem förlorade med Real, och båda spelarna är fett unga. 
Medan UTD betala 300 för ingen, kommer inte ens ihåg vem dem köpte förutom matic och sanchez, och dem förlorade med Sevilla, jag upprepar SEVILLA.
och om city behöver du inte ens reagera på, dem har redan vunnit ligan så.

om du vill hålla dig vid lite pengar kolla på mitt lag bror FC BAYERN MÜNCHEN förra sommaren köpte dem 5 bra spelare för mindre än 100mln ungefär. Och spelarna blir ändå på högsta nivå


   
SvaraCitera

Kingerek:

Men kolla på resultaten istället, psg slösa 400 men på 2 spelare och dem vinner ligan och dem förlorade med Real, och båda spelarna är fett unga. 
Medan UTD betala 300 för ingen, kommer inte ens ihåg vem dem köpte förutom matic och sanchez, och dem förlorade med Sevilla, jag upprepar SEVILLA.
och om city behöver du inte ens reagera på, dem har redan vunnit ligan så.

om du vill hålla dig vid lite pengar kolla på mitt lag bror FC BAYERN MÜNCHEN förra sommaren köpte dem 5 bra spelare för mindre än 100mln ungefär. Och spelarna blir ändå på högsta nivå

Räknar du med James Rodriguez också? Han är ju på lån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kingerek:

Men kolla på resultaten istället, psg slösa 400 men på 2 spelare och dem vinner ligan och dem förlorade med Real, och båda spelarna är fett unga. 
Medan UTD betala 300 för ingen, kommer inte ens ihåg vem dem köpte förutom matic och sanchez, och dem förlorade med Sevilla, jag upprepar SEVILLA.
och om city behöver du inte ens reagera på, dem har redan vunnit ligan så.

om du vill hålla dig vid lite pengar kolla på mitt lag bror FC BAYERN MÜNCHEN förra sommaren köpte dem 5 bra spelare för mindre än 100mln ungefär. Och spelarna blir ändå på högsta nivå

Psg spelar ju i ligue 1, svårt motstånd.... Sanchez var en bytesaffär så han kostade inget. 
Aa tyvärr är city överlägsna i år:/ Bayern är ju lite fega som köper upp konkurrensen i ligaspelet hehe. Men lycka till i Champions Leauge 🙂


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

BästaEmil:
Vem är eran favorit fotbollsspelare och varför ?

Min farfar! Bara för att han är min farfar Hjärta


   
SvaraCitera