Aviseringar
Rensa alla

Eran favoritdjur.


vincebruh:

whuuut alltså har du musar krypandes hemma id middagen och natten? :/

Mest på vintern kan man höra de hela tiden, både där jag är nu men mest där mormor bodde. Älskade sitta vid frukostbordet och titta ut vid fågelboet, i snön en mus. Jag tror de var efter tummelisa filmen. Mullvad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Mest på vintern kan man höra de hela tiden, både där jag är nu men mest där mormor bodde. Älskade sitta vid frukostbordet och titta ut vid fågelboet, i snön en mus. Jag tror de var lite efter tummelisa filmen men jag tror de inte var möss utan något annat djur under marken.

euuuuuuw


   
SvaraCitera

vincebruh:

euuuuuuw

Trodde du gilla min profilbild Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Trodde du gilla min profilbild Ledsen

vad har det att göra med saken lilla gubben 😛


   
SvaraCitera

vincebruh:

vad har det att göra med saken lilla gubben 😛

Det är möss Gråter Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Möss Gråter Gråter 

Det är skillnad mellan riktiga och tecknade figurer 😛


   
SvaraCitera
Berit

Min bassetgrabbHjärtaIMG_20190407_213059_139.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berit:

Min bassetgrabbHjärtaIMG_20190407_213059_139.jpg

gullig vad heter han/hon?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett krav på ett husdjur enl mig som jag ställer är att man kan ha det inomhus, annars skulle det ju knappast kallas husdjur, är att man kan få det rumsrent dvs att det inte kissar och bajsar lite var som helst inomhus utan säger till när det vill gå ut.

Samt att man kan få en känslomässig relation med djuret typ att man ligga och gulla med det i sängen eller soffan framför TVn. Och då blir det ju inte så många djur kvar att välja på utom just katt och hund. Har själv fem katter och har flera år funderat på att även skaffa en hund men eftersom jag jobbar så pass mycket och inte kan ha hunden med mig till jobbet så har jag hitintills avstått. Att hunden skulle behöva vara ensam hela hemma ser jag mer som djurplågeri. Så därför har jag hitintills avstått. Här är en bild på en av mina fina katter. Hjärta

missi.jpg


   
SvaraCitera
Berit

stoner:
Ett krav på ett husdjur enl mig som jag ställer är att man kan ha det inomhus, annars skulle det ju knappast kallas husdjur, är att man kan få det rumsrent dvs att det inte kissar och bajsar lite var som helst inomhus utan säger till när det vill gå ut.

Samt att man kan få en känslomässig relation med djuret typ att man ligga och gulla med det i sängen eller soffan framför TVn. Och då blir det ju inte så många djur kvar att välja på utom just katt och hund. Har själv fem katter och har flera år funderat på att även skaffa en hund men eftersom jag jobbar så pass mycket och inte kan ha hunden med mig till jobbet så har jag hitintills avstått. Att hunden skulle behöva vara ensam hela hemma ser jag mer som djurplågeri. Så därför har jag hitintills avstått. Här är en bild på en av mina fina katter. Hjärta

missi.jpg

Marsvin, fåglar, kaniner, ormar osv? 🙁 söt katt tho


   
SvaraCitera
Berit

vincebruh:

gullig vad heter han/hon?

Kurre, han är nån form av blandning med basset Hjärta


   
SvaraCitera

Vet inte men lodjur kan vara fett coola.


   
SvaraCitera

Exotiska grodor är också coola. I ett Paludarium förstås.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:  ett Paludarium förstås.

vad är detta för ngt?


   
SvaraCitera