Aviseringar
Rensa alla

Eran sommar


Ämnesstartare

Tjeeeena hörrni!
Vad hade ni planerat att göra i sommar, och hur blev det nu med corona? Ifall eran första ”plan” inte gick att göra, är ni nöjda med det som nu lär bli av? 


   
Citera

Skulle åkt till Amsterdam men nu blir det nog att vara hemma eller åka någonstans i Sverige Party


   
SvaraCitera

coronan förstörde allt


   
SvaraCitera

Skulle tågluffat i Tyskland men nu får det bli nästa år istället. Blir mycket jobb denna sommarn. 


   
SvaraCitera

Skulle förmodligen rest detta året utrikes men nu får de bli inom Sverige iställeGlad


   
SvaraCitera

Åker nästan aldrig utomlands, så det blev Skåne som alltid.

Känns som muminhuset med hela släkten, och det är ju mysigt nog.


   
SvaraCitera

Lite beroende på hur vädret hade blivit i sommar att jag och några kompisar tänkt oss en roadtrip ner till Medelhavet. Men den planen sprack totalt även om jag iof skulle gissa på att med dagens öppna gränser skulle vi rent praktiskt kunna passera alla aktuella gränser utan problem. 

Så jag får väl satsa på att jobba lite på min egna fastighet, målning bland annat. Samt om vi får lite regn får jag klippa gräsmattor åt folk som behöver få sina fastigheters gräsmattor välklippta.


   
SvaraCitera

Ja, sommaren blir ju lite annorlunda om man säger så. Har en förälder som bor i Södra Europa som det inte verkar som att jag kan åka till, dels på grund av coronaviruset, men även värmen. Jag klarar ju knappt värmen i Sverige så 40+-gradig värme är väl ingen höjdare för en så solkänslig individ som jag. Så avresan får väl ske senare i höst, om coronaviruset har lagt sig tills dess. Har spenderat en dryg vecka i badorten Torekov och ska någon gång i sommar besöka Mölle, en annan trevlig badort. Utöver det får jag hitta på saker i min egen stad, förbereda mig inför ett nytt skolår varav lektionerna kan komma att bli på distans igen. Förvirrad


   
SvaraCitera
Cobrak

Är på gränsen till utmattning så känns skönt att kunna lägga ifrån sig en massa måsten och skylla på corona. Jobbar 6 dagar i veckan, resterande tid lägger jag på min ADD utredning och att umgås med min familj och min katt. Ibland vänner när jag orkar. Funkar skitbra Cool


   
SvaraCitera
Cobrak

Är på gränsen till utmattning så känns skönt att kunna lägga ifrån sig en massa måsten och skylla på corona(orkar inte få ihop planer och festa längre). Jobbar 6 dagar i veckan, resterande tid lägger jag på min ADD utredning och att umgås med familj, pojkvännen och min katt. Ibland vänner när jag orkar. Funkar skitbra Cool


   
SvaraCitera