Aviseringar
Rensa alla

Erat favoritställe?


Ämnesstartare

ad är erat favoritställe att vara på när ni är hemma och varför? [smile]

Mitt favoritställe att sitta och chilla på, kanske ta en cigg, är på taket. Älskar att sitta där och bara kolla ut över vackra stockholm [smile]


   
Citera

dozzie:

hemma

Hela lägenheten. Den är som en förlängning av min kropp.


   
SvaraCitera

Vardagsrummet, det är där jag spenderar mest tid [crazy] Vänster sidan av soffan, så att jag kan ha benen på divanen eller vad man säger [crazy] Har 1 liknande soffa: Image


   
SvaraCitera

mitt rum, vardagsrummet, köket, gården har rätt stor gård och altanen


   
SvaraCitera

jaha mitt rum för d är privacy, skönt att sova i etc, vardagsrummet för stora fluffiga soffor där man kan kolla på tävä, köket för d är social mötesplats där man äter tillsammans, gården för d är mysigt med att lgiga i gräs, grilla, sola och plocka bär och sådära dårå. altanen för mös att äta ute och sitta och röka och sådär på trappen i solen mmmMMmmmMmMmm med 1 kaffe


   
SvaraCitera

har typ inget favoritställe, känner mig typ misplacerad var jag än är. Skulle väl annars vara min säng.

Skulle också vilja ha ett tak i stan.


   
SvaraCitera

Vid biograferna nära fyrisån i Uppsala finns det många bänkar och sittplatser att chilla vid. Skönt att sitta där på sommarn.


   
SvaraCitera

Brukar sitta i min säng med min laptop[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt rum. Lugn och ro.


   
SvaraCitera

bor i en 1:a så har inte mycket att välja på


   
SvaraCitera

Insert name here:

Mitt rum. Lugn och ro.


   
SvaraCitera

mitt rum för där får jag oftast vara ifred. oftast.


   
SvaraCitera

ingenstans och överallt. jag gillar tåg.


   
SvaraCitera

Mitt fönster är min fristad som kompletteras av cigg och musik - varje kväll.

Jag längtar redan!

Stomma Kulle i Falkenberg är vackert, märkligt att folk lyckas undgå detta. Liksom tågstationen.


   
SvaraCitera

En parkbänk i mitten av globen city med utsikt över en konstruktionsplats, gärna med en dubbel espresso.


   
SvaraCitera