Aviseringar
Rensa alla

Erektion vid opassande tillfällen


Ämnesstartare

Tjena bullen, jag är en "grabb" som har ett lite ovanligt problem som jag inte riktigt vet vem jag ska prata med om, så jag skriver till er.

Vi har väl de flesta råkat resa tält vid fel tillfällen, det är inget konstigt med det. Men när det väl har hänt så har det i alla fall alltid för mig hänt av något uppenbart upphetsande, som när man ser en riktigt (riktigt!) het brud med alldeles för lite kläder på sig för årstiden.

Men i helgen så fyllde min farsa 50, och hans sadistiska bröder hade fixat en karaokemaskin så att han skulle kunna skämma ut sig riktigt *skäms*.
I varje fall, så efter att han plågat oss igenom några dökassa låtar, så sjöng han den underbaraste låt jag hört, "Teen Angel". Till min förvåning lockade min faders spruckna toner "galne gösta" till att stå i givakt, och det är det som jag stör mig på.

Jag har nu blivit beroende av låten, jag lyssnar på den dag och natt, och varje gång jag hör den så blir jag enormt upphetsad. Texten har en sådan gastkramande erotisk slagkraft att jag inte kan hålla mig från att kräma ner badrocken under tredje versen.

"Just sweet sixteen, and now you're gone
They've taken you away.
I'll never kiss your lips again
They buried you today"

Det är liksom något med unga flickor som indirekt dör på grund av romantik som verkligen får det att gå igång för mig, jag blir verkligen otroligt upphetsad av det [blush].
Hjälp mig Bullen! Är jag normal eller inte?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Helt normal. Jag tror inte heller in framtida tjej har något emot att du vill lyssna på den när ni har varit ihop ett tag. Kör på!


   
SvaraCitera

sexy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera

Ad_Hoc:

Till min förvåning lockade min faders spruckna toner "galne gösta" till att stå i givakt

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Ad_Hoc:

Till min förvåning lockade min faders spruckna toner "galne gösta" till att stå i givakt, och det är det som jag stör mig på.

Hahahahaha x) Sry, men fan va roligt! Jag förstår ju att det inte kan ha varit så kul för dig, men det låter rätt komiskt! x)


   
SvaraCitera

Unga tjejer som dör på grund av romantik har sedan 1100-talet varit en förstaklassig källa till sexuell upphetsning. Om de unga tjejerna dessutom blir slagna medvetslösa, våldtagna och dödade först efter detta för att sedan bli våldtagna igen höjer detta bara, äh, "spänningen". Det är inget ovanligt, även om det är fullständigt oförklarligt.

Se på mig, jag blir kåt bara av att skriva det här. Och då driver jag ändå bara.


   
SvaraCitera
talrik

Jag ordinerar hälsosamma doser hett, kinky sex (2, 3 ggr om dan) med en brud som vart med ett tag å kan visa dig vem som bestämmer!

Dr. Love har talat![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera