Aviseringar
Rensa alla

Erektionsproblem vid sex med flickvännen!


Ämnesstartare

Hej. 

Jag har erektionsproblem när jag ska ha sex. Inte alltid. Men de senaste gångerna med min nuvarande flickvän så har jag kunna blivit stenhård i förspel alla gånger. Men sen då vi ska ha sex så mjuknar den till. Den blir inte helt slak utan den blir som semi-hård. Dock inte tillräckligt hård för att sex tyvärr.

Vad kan detta bero på? När jag onanerar själv så blir jag alltid stenhård och så. Samt också som sagt i förspel. Men varför blir jag då "slak" när vi ska ha sex?


   
Citera

Nervös? 


   
SvaraCitera

Du blir typ uttråkad? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte speciellt då vi inte hade sex först efter några veckor efter jag lärde känna henne. Så är riktigt trygg med henne. Har också  faktiskt lyckats ha riktigt bra sex en gång. Men en gång av 10-15 är inte så mycket...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Precis. Knappast att jag blir uttråkad. Varför i hela friden skulle jag då skriva här?


   
SvaraCitera

Har också fått, ingen aning vad det berodde på.. Hände väl kanske, två gånger eller nåt? Det måste ju varit en psykologisk spärr av nåt slag, typ nervositet eller så men det var inte första gången med tjejen i fråga heller så... Det gick över som tur var, men det var verkligen ingen rolig upplevelse.


   
SvaraCitera

Nervositet?


   
SvaraCitera

tror som de flesta andra att det kan va nåt psykologiskt. alternativt om du går på nån medicin med amfetamin, det kan påverka. 


   
SvaraCitera
reben

hoppas hon nt blev lessen


   
SvaraCitera

klart du blir slak om du känner att kampen är över när du har nått mållinjen


   
SvaraCitera

ta det lugnt och ta en shot


   
SvaraCitera

Är det ett ganska nytt förhållande så tror jag att du bara ska vänta och se. Sådant här brukar lösa sig med tiden är mitt intryck. Det är uppenbarligen inget medicinskt problem bakom eftersom du får upp den ordentligt när du tar saken i egna händer. Dock kanske du ska nämna det på något vis för tjejen så känns det lite lättare och mindre spännt kring frågan.


   
SvaraCitera

Det beror troligtvis på grund av nervositet. Fortsätt utforska varandra så löser det sig nog naturligt efter ett tag. Man behöver inte ha samlag för att ha sex. Ge henne oralsex, runka, petting osv. Sen löser det sig ska du se. 🙂


   
SvaraCitera

Prestationsångest är det som de handlar om. Du är så besatt av att göra ett bra jobb att du antingen kommer på 1 sekund eller inte kan få upp den, du tänker för mycket helt enkelt. Drick lite alkohol osv så du bedövar hjärnan så ska det nog gå bra 😀


   
SvaraCitera

Nervös?


   
SvaraCitera