Aviseringar
Rensa alla

eremit...hur får man folk o stanna. Hur bevarar man sitt jag ute?


Papper

Underrestimate:

Finns det någon mer äkta ensamvarg här som har haft motgångar i livet..och som ibland vill lägga ner? Jag kanske lider av lätt social fobi också...jag vet inte. Men det är något fel.

Jag känner igen mig väldigt bra där, verkar som att jag har socialfobi men inte så mycket som andra som har det.
Jag får nog inga vänner mest för att jag inte vet hur jag ska bete mig och säga, så folk ser mig som extremt osocial, otrevlig och konstig.

sylar:

Folk är i sina grupper och slickar röv. Är man sig själv och har egna åsikter så hamnar man tyvärr utanför, det kanske är värt det. Då slipper man bli influerad av idioti hela tiden.

Känner igen det där också, typ alla bryr sig så mycket om vilka man umgås med och vad man gör. Folk har alltid frågat mig varför jag umgås med den jag gör, bara för att den personen anses vara konstig av andra.
Verkar som att 99.9% av alla i skolorna är dumma i huvet och gör allt för att "passa in" så jävla mycket så det är löjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underrestimate:

Finns det någon mer äkta ensamvarg här som har haft motgångar i livet..och som ibland vill lägga ner? Jag kanske lider av lätt social fobi också...jag vet inte. Men det är något fel. Jag kan inte få äkta vänner.

Hej kompis [smile]


   
SvaraCitera

man blir ju ledsen av allt.
känner igen detta hyckleri, de ignorerar en fast de tycker att det är konstigt att man inte är "social". de kan ju lika gärna säga nåot till en och försöak få med en. men deras ego är så stort att de inte orkar tänka på andra.

man blir bitter av sånt som står i detta forum. det finns ju en balans,,,man kan juhhh inte bara skylla på "de andra"....inte hela tiden i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera