Aviseringar
Rensa alla

Erfarenhet av medium


Ämnesstartare

Är det någon som tagit kontakt med en avliden anhörig med hjälp av medium (eller annat) och vill dela med sig?


   
Citera
Ämnesstartare

lol tänk att man tjänar pengar på sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

lol tänk att man tjänar pengar på sånt

Ahmen nu behöver jag ju inte svar från folk som inte tror på det [smile]


   
SvaraCitera
Åtta

loom:

Ahmen nu behöver jag ju inte svar från folk som inte tror på det

Är inte det ganska relevant? Om inte så har jag en fantastisk brygd att sälja dig. Den kan bota i princip vad som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, men vi kan komma överrens om ett pris så kan jag säkert hjälpa dig [cheers]


   
SvaraCitera

Yes, jag är ett medium. Har aldrig jobbat som det professionellt, men har många års erfarenhet av kontakt med den andra sidan. Har hjälp flera släktingar och så vidare.

Vi kan komma överens om ett timpris. PM:a så kan vi diskutera mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, känns ovärt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror det är bättre att acceptera att personen är död


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner ett medium, tror inte det minsta på att han har några sådana förmågor på grund av den anledningen


   
SvaraCitera
time
 time

Min klasskompis mamma tog hem en spåtant häromveckan, som underhållning för henne+väninnorna. Min klasskompis fick höra att hon inom kort skulle träffa en lång, mörk främling, eller hur det nu var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tror det är bättre att acceptera att personen är död

Har någon som stod dig jättenära dött? Hela världsbilden förändras liksom efter det.

Men jag inser ju nu såklart att detta inte alls är rätt forum...my bad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

spåtant

Förresten är spåtant inte riktigt det jag syftade på, de gissar ju på vad som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Förresten är spåtant inte riktigt det jag syftade på, de gissar ju på vad som helst.

Så för att mediums gissningar kretsar kring ett enskilt ämne så är det mindre påhitt?

Beklagar sorgen men tycker inte att du ska låta dig utnyttjas av en person som vill tjäna pengar på människors förtvivlan/saknad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Har någon som stod dig jättenära dött?

nej, inte jättenära. men det finns ändå saker jag önskar att jag hade gjort medan personen levde, och saker jag hade velat säga. tror dock inte på att man kan kommunicera med döda människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Så för att mediums gissningar kretsar kring ett enskilt ämne så är det mindre påhitt?

Nej, jag tänker mig mer att den här människan skulle bevisa sin trovärdighet genom att kunna återge saker som hänt osv, utan att jag berättat något.

enhimmelskdrog:

nej, inte jättenära.

Jag är ledsen, men då tror jag inte riktigt att du kan sätta dig in i situationen.


   
SvaraCitera