Forumet - Erkänner

Erkänner

818 0 29
Okej jag erkänner min förra tråd var fejk.
Men jag är inte fejk och allt är inte fejk i förra tråden. jag menar.. varför skule inte en 93.a kunna vara beroende av hårt sex?[confused] jag är 15 år och gillar faktiskt hårt sex. jag kanske är lite väl öppen nu. men vafan jag blir arg på folk som tror att dom har rätten att dra den slutsattsen.

För vafan vet dom om mig eller alla andra?[confused] Den enda dom vet de om är sig själva vad den personen tycker om. så vem håller med mig?

Ber dessutom om ursäkt för att jag gjorde den ja fejkade tråden. men bara älskar folks reaktioner och nej mitt namn är faktiskt inte seriöst, men vem har sagt att man måste vara det hela tiden? eller hur?
haha sorry. kunde inte hjälpa att skratta lite [cute] "Ber dessutom om ursäkt för att jag gjorde den ja fejkade tråden" [badgrin] be inte om ursäkt de va kul ju. [love]

Dold text: bara sånna uptight fittor som låser tråden o inte har ngt bättre för sig än att skriva feeeeeeeeeeejk så fort du skriver ngt om hårt sex, bara för dom själva har sånt lame sexliv. elr ngt.

Spana också in:

Söt_flicka_93:

Okej jag erkänner min förra tråd var fejk.
Men jag är inte fejk och allt är inte fejk i förra tråden. jag menar.. varför skule inte en 93.a kunna vara beroende av hårt sex?

Hm jag vet inte heller vad det var för tråd, vad handlade det om? Men jag menar... du är ju 15, du får la ha hur mycket hårt sex du vill?