Aviseringar
Rensa alla

Erotiska böcker?


Ämnesstartare

Vet ni någon bra bok som man blir helt uppslukad av?
Jag gillar böcker som har drama/romantik/passion och sex involverat.

Gärna någon bok som ni har läst som har fått det att pirra till lite i magen, med andra ord en lite mer erotisk bok, utan att bara vara en sexuell novell.


   
Citera

bibeln[crazy]


   
SvaraCitera

Berts betraktelser


   
SvaraCitera

Fäbodjäntan the book


   
SvaraCitera

hotel transylvania [wink]


   
SvaraCitera

hannnah:

bibeln


   
SvaraCitera

Vindsträdgården. [wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

twilight[badgrin]


   
SvaraCitera
sincan

MissAnox:

twilight[badgrin]

tar ju fan miljarder sidor innan slynjäveln ens vågar pussas.[n] Allt tack vare mormon-normer.


   
SvaraCitera

sincan:

tar ju fan miljarder sidor innan slynjäveln ens vågar pussas.

Men de har våldsamt sex i fjärde boken [wink]


   
SvaraCitera
sincan

Nintendo:

Men de har våldsamt sex i fjärde boken [wink]

Jo, därav miljarder sidor[blush]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Men de har våldsamt sex i fjärde boken [wink]

Ja, sjukt detaljerat också. "Han kom närmare - Nästa dag!"


   
SvaraCitera
time
 time

sincan:

Allt tack vare mormon-normer.

Jag äcklades oerhört av hur ingående hon beskrev att man inte ska ge sig in i ett sexuellt förhållande om någon inte älskar en så mycket som Edward gör - liksom, "jag älskar dig så mycket att om du försvinner, så då åker jag till italien och ber ett par gangstas eliminera mig".


   
SvaraCitera
sincan

Nachac:

Ja, sjukt detaljerat också. "Han kom närmare - Nästa dag!"

true dat[blush]

timeisrunningout:

Jag äcklades oerhört av hur ingående hon beskrev att man inte ska ge sig in i ett sexuellt förhållande om någon inte älskar en så mycket som Edward gör - liksom, "jag älskar dig så mycket att om du försvinner, så då åker jag till italien och ber ett par gangstas eliminera mig".

Jo, precis. Väldigt gammalmodig på så sätt.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Jag äcklades oerhört av

sincan:

mormon-normer

Ska vara 1 försvarande fangirl nu [blush]:
Författaren säger att hon har skrivit med syfte underhålla och inte medvetet har bakat in moralkakor för att "lära folk hur de ska leva" (eftersom hon tycker det är töntigt och att bara C.S Lewis kommer undan med det utan att det blir töntigt) och att sådana där saker är för att "karaktärerna är sådana" osv. Hon kan ju ljuga, men ah.

sincan:

Väldigt gammalmodig

Edward är ju jättejätte gammal [blush] Inte så konstigt att han är gammalmodig då [blush]

Mvh en läsare av:
Image

edit:
ps. störde mig också massor tills jag läste intervjun med henne, hon verkar mysig och genuin. Förstår att hon skippade sexscenen för hon verkar vara jätteblyg = säker pinsamt för henne att skriva detaljerat om den. nusse [blush] gillar berättelsen om hur hon blev författare osv med. mer nusse [blush]


   
SvaraCitera