Aviseringar
Rensa alla

Ert bästa sex


Ämnesstartare

skriv om ert bästa sex. hur det var, hur det gick till och så. helst utförligt :D. försök få med alla detaljer^^. kul läsning för oss andra 😀


   
Citera
Ämnesstartare

Det måste nog varit i augusti.
Jag kom till en fest mitt ute på landet. Kände knappt ingen människa förutom en bra grabb som jag bara hade träffat och dejtat i en vecka. Kvällen som gick kom vi närmare varandra. Slutade med snuspussar och fulla människor som sa konstiga saker. Härliga människor ialf. Killen som hade "festen" bodde i ett coolt hus ialf. Flera övervåningar eller hur fan man ska säga 😀 Där slutade kvällen med underbart vettefan, något ialf. Ångrar inget. Typ ja. HEHE! HJÄRTA PÅ DETTA FOLK!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det är jävligt tråkig läsning däremot. "Jaha, kul för dig", ungefär


   
SvaraCitera

Jag kan berätta om ett tillfälle, vet inte riktigt om det blir kul läsning eller inte men jag kan ju få försöka [cute]

En sommarkväll för två år sen när jag och min dåvarande flickvän var hemma hos henne. Vi hade umgåtts hela helgen och kunde inte få nog av varandra. Vi låg och mös i mjukiskläder och kollade på tv, vi kollade på spiderman, och ja..vi kan väll säga att hon blev upphetsad av kyssen i filmen [crazy]

Hon såg spiderman och bruden kyssas på tv och gav mig en lång romantisk kyss. Med tanke på att vi fortfarande bodde hemma då så ville vi inte bli störda eller upptäckta, så vi gick ut på en promenad efter filmen, och vi fastnade i en lekpark.

Hon la sig på rygg på en "sandlåda" för att vila, och jag gick fram och kysste henne som Peter i spiderman [rolleyes]

Kyssarna blev mer och mer intima och vi började smeka varandra, allting trappades upp och det var verkligen ett erotiskt ögonblick för oss båda. Vi hade sex i parken och det var även första gången hon kom före mig [love]

Efter det gick vi hem till henne och kröp ner i sängen och mös/sov [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det måste väl vart i lördags när jag slockna utanför krogen och vart rövknullad av nån Random gubbe...
Minns inte så mycket av det dock, men jag tror det gick för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig haft något "bästa sex", direkt. Helt vanligt egentligen. Tyvärr med en liten alkoholhalt i kroppen - men med ett oväsen som fick hennes pappa och låtsasmamma att inspireras två våningar ovanför.
Efter att de sedan gått och lagt sig hörde vi dem istället. Det lät ganska roligt - men vad fan, då kunde vi uppskatta vad som helst och tolka allting som humor.
Lite obehagligt var det i varje fall. Först hörde man "YEAH, RRRRRRRR..." och därefter "rrrräääähhhh... ih, ih! rrrräääähhhh!"
Då fick vi ingen ro, så vi drog oss mot ett annat rum och låste dörren. Sedan gick den i baklås. Jag hade svårt att veta hur jag skulle få upp dörren. Grejen var att vi hade valsat ut dit båda iklädda endast ett tunt lakan. "Vad skulle hända när hennes pappa vaknade", tänkte jag. Eller hans fru?
Vad skulle vi göra? Vi utnyttjade situationen. Därefter lyckades jag, fumlig som jag var, få upp dörren. Så vi klarade oss undan. Fast med näppe.

Lundi:

Där slutade kvällen med underbart vettefan, något ialf.

Du tycks minnas det rätt dåligt hur som helst, även om det var ditt bästa sex [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill inte skrämma småbarnen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Nej, det är jävligt tråkig läsning däremot.

Korta sexnoveller samlade i en enda tråd. Hur underhållande som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

Jag kom till en fest mitt ute på landet. Kände knappt ingen människa förutom en bra grabb som jag bara hade träffat och dejtat i en vecka. Kvällen som gick kom vi närmare varandra. Slutade med snuspussar och fulla människor som sa konstiga saker.

Konstigt låter precis som mitt bästa sexminne[surprised]

Förrutom att jag kände alla på festen men gud vad likt det låter[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Ja det måste väl vart i lördags när jag slockna utanför krogen och vart rövknullad av nån Random gubbe...

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var grandiost, multikul och perverterat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the king of kings:

Konstigt låter precis som mitt bästa sexminne

Förrutom att jag kände alla på festen men gud vad likt det låter

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bästa sexet va nog för typ en månad sen. Va hemma hos en tjej som först va kk men blev något mer, vi låg i hennes säng o myste lite, började bli allt mer intimare, kyssarna mer intensiva, nafsade hårdare^^

Sen gick hon bara upp från sängen helt casually, jag va helt ööhm ok?

Så vänder hon sig om, SLÄNGER SIG över mig, drar av mig tröjan och börjar slicka och bita helt vilt, sen följde jag efter och resten är historia^^

Sexet förra helgen va dock roligare, då jag o en tjej letade efter hennes trosor som jag "trollat bort" utan att riktigt veta vart dom tog vägen efteråt, vi letade efter dom i typ 20 minuter, sen åkte dom ändå av igen lite senare xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehehehehe rolet rolet!

Ja inatt vare 3vligt. Jag tog en dusch och i brist på rena kläder satte jag bara på mig hans skjorta som knappt går ner för min rumpa. Bara.
Sen la jag mig och kollade på tv medan han lagade lite natt-käk.
Han satte sig och tittade helt galet på mig, sen frågade han om han fick slicka mey. Det fick han. Jag kom. Yeah.
Sedan duschade han och vi drack kaffe i sängen nakna. Dock var vi så kåta att kaffet hann bli kallt. Kom 3 gånger på loppet va 5 minuter i min favvoställning; jag liggandes på mage och han håller om mina tits med ena armen samtidigt som han biter mig i nacken.
Rökpaus.
Andra ronden red jag honom lite löst och spontant. Inget roligt hände. Blev törstig och drack vatten. Han sa att han ville sova två timmar innan han gick till jobbet.
Tredje ronden red jag honom galet hårt och jag lät honom komma i mig även om jag hatar det för det är äckligt. Han blev jätteglad.
Straffet brukar vara att jag låter det rinna ut över hans mage, men var snäll inatt så jag tog papperskorgen istället.
Sen sov vi. Och nu är jag vaken igen.

hehehe. kanske inte bästa sexet men det var gött jaooo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

hehehe. kanske inte bästa sexet men det var gött jaooo.

Det lät ju som fucking skitbra sex 😀 Nu är jag sjukt avis på dig.


   
SvaraCitera