Aviseringar
Rensa alla

Ert drömbröllop?


Ämnesstartare

Hur ser erat drömbröllop ut? Vill ni gifta er?


   
Citera

jewish shotgun wedding verkar väldigt frestande


   
SvaraCitera

Ickeexisterande! Nej, jag vill inte gifta mig.


   
SvaraCitera

Typ som ett vanligt bröllop bara, antar jag. Behöver inte vara något jättespeciellt. Och jag vill gärna gifta mig Glad


   
SvaraCitera

Hade bara gift mig ifall tjejen verkligen ville. För mycket folk och jag är inte bra på att dansa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill verkligen ha ett stort bröllop med alla släktingar och alla nära å kära. Jag ska ha typ den finaste, maffigaste klänningen på mig och drömmen skulle ju vara att ha så mycket pengar att man kan bjuda ner alla till Italiens landsbygd och gifta sig där (annars vill jag gifta mig på Orust i Sverige). 


   
SvaraCitera

Vitt ser man lättare smutsfläckar på.
Har väldigt lite vitt i min garderob.  
Vill hellre vara en av gästerna, tack vare syrran som spelade upp Zelda på sitt bröllop tyckte jag det var coolt. Annars dödstråkigt som alla andra gånger man vart i kyrkan eller släktträffar. Och min mor säger hela tiden att det behöver jag inte göra.. Glad däremot drömmer jag om min gravsten och vem som ska förbereda den... Rullar ögonen


   
SvaraCitera

PWr:
Typ som ett vanligt bröllop bara, antar jag. Behöver inte vara något jättespeciellt. Och jag vill gärna gifta mig Glad

Det ska va jättespeciellt. Med tema, matchande kläder.. flower power kanske? Eller ett mee to you/ diddl bröllop Mycket glad


   
SvaraCitera

Jag gillar titta på programmet på trean eller femman, där de ska välja ut brudklänningen och de är riktigt hysteriskt.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Det ska va jättespeciellt. Med tema, matchande kläder.. flower power kanske? Eller ett mee to you/ diddl bröllop Mycket glad

Dessa teman passar nog bättre på ditt bröllop Blink


   
SvaraCitera

PWr:

Dessa teman passar nog bättre på ditt bröllop Blink

Vi kan ha dubbelbröllop.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl: Vi kan ha dubbelbröllop.

Det kan vi absolut Cool


   
SvaraCitera

Nej, har aldrig tänkt tanken


   
SvaraCitera

PWr:

Det kan vi absolut Cool

*Dubbeldejt*


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Nej, inget som jag vill göra.


   
SvaraCitera