Aviseringar
Rensa alla

Ert favoritband


Ämnesstartare

Välj ett, eller skriv ett eget.


   
Citera

Jag har många. Iron Maiden, Queen, In Flames, Arch Enemy, Volbeat, Metallica osv.. De bandet jag har lyssnat mest på är nog Iron Maiden så det blir väl mitt absoluta favoritband


   
SvaraCitera

Vet inte riktigt, men av dina förslag gillar jag Sabaton så röstade på dem, och de gånger jag lyssnar på musik är det väl mest på dem just nu, så de är nog typ mitt favoritband - just nu i alla fall


   
SvaraCitera

The Smiths
Echo&The Bunnymen
Håkan Hellström
Joy Division


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

Chuck Berry är ju inte ett band... Han var ju soloartist...


   
SvaraCitera

Det får bli sex... älskar sex.  Hjärta

Led Zeppelin, Pink Floyd, Deep Purple (Mark II Med Ian Gillan och Ritchie Blackmore), David Bowie, Rammstein och svenska Mustach.

OK, David är inget "band" men han får hänga med i farten.


   
SvaraCitera

Guns N' Roses - Paradise city är bästa. 


   
SvaraCitera
Listus

I Sverige Hardcore Superstar, annars Papa Roach och Five Finger Death Punch 🙂


   
SvaraCitera

Mina favoriter är kent, Red Hot Chili Peppers, Linkin Park, The Beatles, The Clash, Green Day, Mando Diao, System of a Down, Misfits, Iron Maiden, Ghost och The Killers. Blev lite längre än vad jag tänkt mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAAB:
Chuck Berry är ju inte ett band... Han var ju soloartist...

Jo, men va tvungen å inkludera den legenden.


   
SvaraCitera

Jo men jag gillar Journey, Queen, Boston, Bon Jovi, Kansas, In Flames, DragonForce och a-ha


   
SvaraCitera

mina just nu är Volbeat, The Beatles, Ozzy Osbourne (även fast han inte är ett band), Def Leppard, Kiss, Iron Maiden, Alter Bridge, Journey, Thin Lizzy, Billy Idol and Van Halen. många klassiker, kanske därför de är så stora och många gillar dom 


   
SvaraCitera

H.I.M, Kansas, Journey, Queen, Royal Blood, Greta van Fleet, Black Sabbath, UFO, Skid Row m.fl. 


   
SvaraCitera

Kan nämna en av tusentals favoriter jag har: Red Hot Chili Peppers


   
SvaraCitera

Sabaton var bäst på listan så jag röstade på Sabaton


   
SvaraCitera