Aviseringar
Rensa alla

Ertappad med internet-porr...


Ämnesstartare

Hallå där!!

Här kommer en liten fråga som är vänt till kvinnor och jag förväntar mig många åsikter! [wink]

Visserligen får ni karlar svara också, men jag är mest intresserad av kvinnornas svar..

HUR skulle ni hantera situationen där ni upptäcker att pojkvännen/sambon/fästmannen har tittat på porr på internet? Och har mest troligt runkat till detta också..

TROTS att erat sexliv är bra och ni båda är kär & galen.


   
Citera
Ämnesetiketter

Image


   
SvaraCitera

tweeety:

HUR skulle ni hantera situationen där ni upptäcker att pojkvännen/sambon/fästmannen har tittat på porr på internet? Och har mest troligt runkat till detta också..

TROTS att erat sexliv är bra och ni båda är kär & galen.

Är de inte bra att han runkar istället för är med andra tjejer ?
han kanske är feg för att fråga om mera-?


   
SvaraCitera

Varför skulle det ens vara något som behöver hanteras? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Är de inte bra att han runkar istället för är med andra tjejer ?

word :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Är de inte bra att han runkar istället för är med andra tjejer ?
han kanske är feg för att fråga om mera-?

Naturligtvis är det bättre att han runkar istället för att vara med andra.
Men jag pratar om den känslomässiga biten..

Som tjej känner man sig rätt så otillräcklig helt plötsligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Varför skulle det ens vara något som behöver hanteras?

Så du mena att du inte skulle reagera att din kille sitter och fantiserar om andra tjejer?


   
SvaraCitera

tweeety:

Så du mena att du inte skulle reagera att din kille sitter och fantiserar om andra tjejer?

nej varför skulle man göra det.


   
SvaraCitera

tweeety:

Så du mena att du inte skulle reagera att din kille sitter och fantiserar om andra tjejer?

Nja, nej. Skulle väl inte uppskatta det om jag sitter bredvid och vill ha uppmärksamhet, men om jag inte är i närheten/sover/whatever så känns det inte riktigt som något som påverkar mig särskilt mycket.


   
SvaraCitera

tweeety:

fantiserar om andra tjejer?

[shake]


   
SvaraCitera

tweeety:

Så du mena att du inte skulle reagera att din kille sitter och fantiserar om andra tjejer?

tänker testa henne senare, men först ska vi se på star wars och dricka vodka. meddelar senare!


   
SvaraCitera

tweeety:

Men jag pratar om den känslomässiga biten..

Meh tjejer med era skumma känslor de är ju ingen speciell brud man runkar till de handlar bara om att få sex i tankarna så ballen står enklare så man kan runka. Han tänker säkert på dig ändå om han älskar dig bara att han inte kan be om mer sex.

tweeety:

Som tjej känner man sig rätt så otillräcklig helt plötsligt!

Beror hur ofta man har sex väl? om de vore så att man har sex otroligt ofta så förstår man kan bli lite ledsen. Men är de sällan och bra så är de ju ändå sällan.


   
SvaraCitera

tweeety:

Så du mena att du inte skulle reagera att din kille sitter och fantiserar om andra tjejer?

Så du påstår att det som finns i dina tankar exakt motsvarar dina handlingar? [smile]

Vill han titta på porr är det något du inte har med att göra, likväl som att han inte har med att göra om du gör det, eller om du fantiserar om något som du inte gör med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

så känns det inte riktigt som något som påverkar mig särskilt mycket.

Aah, ok. Alla har vi olika självförtroenden och åsikter. Men personligen så är det första gången jag är med om detta och vet inte riktigt hur jag ska reagera. Ena sidan säger att.. "ääh, whatever, han är kille, han behöver det.." och den andra sidan säger "jag känner mig faktist liiite sårad.. duger jag inte? eller vad gör att han vill runka till porr istället för att vänta några timmar och hoppa ner i sängen med mig...".. [shake]


   
SvaraCitera

tweeety:

eller vad gör att han vill runka till porr istället för att vänta några timmar och hoppa ner i sängen med mig..."..

Du måste ha stört låg sexdrift/abnorm självbehärskning om du tycker att det känns som en rimlig grej att skjuta upp sex i några timmar när du känner aktivt för det om det finns andra sätt att lösa saken på. Frustration är drygt.

Och det faktum att jag inte har något monogamt förhållande överhuvudtaget gör att det känns som småsaker, faktiskt.


   
SvaraCitera