Aviseringar
Rensa alla

ESC - Ryssland. Politik inblandad!


SvenskWithAttitude:

Hon är bara så töntig. Tycker att alla människor ska behandlas lika oavsett vilket kön, sexuell läggning eller religiös tillhörighet etc etc. Hon får väl gå sin egen väg, jag bryr mig inte så mycket om vad hon gör men hon är ändå töntig och jobbig.

du e töntig o jobbig


   
SvaraCitera

silver judas:

du e töntig o jobbig

Och du tror att jag bryr mig om din åsikt? Glad


   
SvaraCitera

grät grät grät 
gå och heil:a i nåt hörn bebis


   
SvaraCitera

silver judas:
grät grät grät 
gå och heil:a i nåt hörn bebis

Tardig


   
SvaraCitera

Namnet får mig bara att tänka på Bonika Conchita..

Jag är inte så mycket för slagdängorna som liras. Kikar tämligen aldrig på programmet. Endast ibland då det är poängräkningar... Men nästan alltid vet jag vem som vinner innan poängen börjat räknas ändå, så det blir bara mindre spännande för var gång..


   
SvaraCitera

Jag tycker inte att musik ska vara fritt från politik - det är typ det största forumet för att uttrycka känslor och tankar. Däremot anser jag att själva tävlingen ESC borde vara opolitisk, det är ju faktiskt inte Rysslands representants fel att hennes land suger.

Men att kräva att de som röstar inte får vara politiska osv fungerar inte, för det kommer de vara ändå. 


   
SvaraCitera

strawbeerry:
Jag tycker inte att musik ska vara fritt från politik - det är typ det största forumet för att uttrycka känslor och tankar. Däremot anser jag att själva tävlingen ESC borde vara opolitisk, det är ju faktiskt inte Rysslands representants fel att hennes land suger.

Men att kräva att de som röstar inte får vara politiska osv fungerar inte, för det kommer de vara ändå. 

Har du varit i Ryssland? Har du något som backar ditt påstående? Mer än vad media säger, framförallt Aftonbladet?


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:

Har du varit i Ryssland? Har du något som backar ditt påstående? Mer än vad media säger, framförallt Aftonbladet?


   
SvaraCitera
time
 time

SvenskWithAttitude:

Har du varit i Ryssland? Har du något som backar ditt påstående? Mer än vad media säger, framförallt Aftonbladet?

Har du? Glad


   
SvaraCitera

time:

Har du? Glad

Nej, tycker alltid att man ska vara kritisk mot det som skrivs om i politisk vinklad media men sen är ju mycket sant om det som står om Ryssland.


   
SvaraCitera
time
 time

SvenskWithAttitude:

Nej, tycker alltid att man ska vara kritisk mot det som skrivs om i politisk vinklad media men sen är ju mycket sant om det som står om Ryssland.

Kan säga, som halvryska (som dessutom bott ett tag i St Petersburg) att situationen faktiskt är allvarlig och att det inte är något att skoja bort eller ta på mindre allvar i ett försök att misskreditera Aftonbladet. 


   
SvaraCitera

time:

Kan säga, som halvryska (som dessutom bott ett tag i St Petersburg) att situationen faktiskt är allvarlig och att det inte är något att skoja bort eller ta på mindre allvar i ett försök att misskreditera Aftonbladet. 

Men gråt då. Har jag skojat bort? Berätta gärna hur? Pajas

Edit: Kommer bli bannad för tänk om time kunde ta kritik.


   
SvaraCitera
time
 time

SvenskWithAttitude:

Men gråt då. Har jag skojat bort? Berätta gärna hur? Pajas

Du har tidigare blivit varnad för din attityd i forumet och det är tråkigt att du väljer att fortsätta på den linjen. Skärpning.

Jag menade naturligtvis överlag, men även du ifrågasatte situationen med hänvisning till Aftonbladet. 


   
SvaraCitera
time
 time

SvenskWithAttitude: Edit: Kommer bli bannad för tänk om time kunde ta kritik.

Förlåt nu, men det var du som kallade mig pajas för att du blev emotsagd. Kasta inte sten i glashus. Oskyldig


   
SvaraCitera

time:

Förlåt nu, men det var du som kallade mig pajas för att du blev emotsagd. Kasta inte sten i glashus. Oskyldig

Gör det om jag vill Blink Men berätta gärna vart jag "skojar" bort att Ryssland är en diktatur och att det är ett problem. Man kan inte veta något om någonting om man inte har riktig erfarenhet.


   
SvaraCitera