Aviseringar
Rensa alla

Estetiska programmet


Ämnesstartare

Okej. Det här kanske inte är rätt ställe att posta en fråga på men jag har rotat runt en del utan att få svar och nu vänder jag mig hit.

Tidigare i höstas var det kom ett förslag om att de estetiska kurserna på estetiska programmet bild och form skulle skäras ned rejält och att programmet skulle byta namn till Estetik och Humaniora. I samma veva skulle estetisk verksamhet för övriga program skäras ned. Förändringarna skulle gälla över hela svergie och ifall förslaget accepterades väntades förändringarna ske 2011.

Nu har det tydligen kommit ett nytt föslag om att estetiska programmet ska plockas bort helt, och att det istället ska finnas fyra estetiska specialskolor i hela landet. Någon som vet något, som har någon källa? Och varför nämns det ingenstans?

Är det någon sorts hemligstämpel på det, eller är det inte tillräckligt intressant, eller är det falsk information? Det första förslaget hörde jag om på radio, så det känns inte troligt, men man vet ju aldrig. Varför tycks det inte finnas något när jag letar?


   
Citera

OMG! Va? Mitt liv är över! Såna människor som jag ska alltså dö för att evolutionen ska ha sin gång!


   
SvaraCitera

Förmodligen är det bara ett förslag som troligtvis inte ska genomföras.


   
SvaraCitera

Nej, no point. Jorden går under 2012 ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sockerconny:

Förmodligen är det bara ett förslag som troligtvis inte ska genomföras.

Vi får hoppas på det. När min källa nämnde det lät det som om det var på gång och skulle genomföras.


   
SvaraCitera

Hoppas att det inte genomförs. Idioti och kulturförakt, det är vad det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Insert name here:

Idioti och kulturförakt, det är vad det är

mjo. de försöker stöpa alla människor i en form. jag undrar vilken musik de ska lyssna på och vilka som ska designa deras morderna skrivbordsattiraljer.


   
SvaraCitera

Har också hört om det. It's sick man [no-no]


   
SvaraCitera

fy fan vad bra inga fler estet äckel


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera