Aviseringar
Rensa alla

1 års present.


Cobrak

"Du behöver ingen present sötnos, du har mig"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar personliga presenter som också är praktiska.
Vad gillar hon för filmer/tv-serier? Ibland kan man hitta coola plånböcker, kuddar eller dylikt.

Du kan också ge bort ett armband eller vilket smycke hon nu brukar använda mest. Jag föredrar något som är lite unikt, detaljerat och snyggt framför ett asdyrt men intetsägande smycke med guld och glaskristaller. Det är dock också välkommet. Beror på vem hon är, vilket du nog vet. 
Använder hon ca bara märkesgrejer? Köp något klassiskt designsmycke med en simpel design, fråga om du ej vet. Samlar hon på berlocker? Köp en fin berlock som påminner om er kärlek. Använder hon jättemycket t-shirts/linnen/leggings med nördiga motiv/katter i rymden/pug life? Köp ett silver/guldsmycke med fina detaljer.

Jag gillar rosor och tulpaner ds 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:
Som sagt, det kan vara en del av presenten! GladHade personligen uppskattat iaf, att veta att personen minns var man träffades första gången och kunna återuppliva minnen mer verkligt. Man kan ju göra flera småsaker som blir en fin helhet! 

Skulle precis skriva detta!


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

ceka92:  Samlar hon på berlocker? Köp en fin berlock som påminner om er kärlek

Åh, tänk så romantiskt att köpa ett nytt berlockhänge varje år! Eller...halvår om det känns för sällan hehe 


   
SvaraCitera