Aviseringar
Rensa alla

1 Miljard Kronor ~ Vad hade du gjort för Pengarna?


Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
bli allmäktig och börja förbjuda saker jag inte gilla och håna folk för att de vill ha friheten de inte får. men jag är inte bög så detta skulle inte hända.

Bögbastu låter väldigt otrevligt i öronen på mig. Jag har mina anledningar att tycka och jag får tycka vad fan jag vill så länge jag intebörjar tycka att det är ok att mörda varandra t.ex.

Hahah vänta nu, om du fått en miljard kronor hade du velat förbjuda bögbastu eller vad menar du? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att välja ett helt annat altetnativ tror jag att jag hade startat ett gratis djurhem med vetrinärer och hela faderullan, antagligen i ett varmt land och i ett land där de är vanligare med hemlösa djur. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den här tråden är bra. skall återkomma senare med djupgående och utförlig motivering till mitt val. 

Tar Trådar Seriöst since 2011


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med Chib. Måste tänka här.. många alternativ att välja mellan.


   
SvaraCitera

Vehnk: Politik

japan1 i riksdag1 2014


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Hahah vänta nu, om du fått en miljard kronor hade du velat förbjuda bögbastu eller vad menar du? 

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

startat upp en fantastisk verksamhet, resten välgörenhet t nära o t långt bort, gärna i form av annat en pengar, t.ex. kunskap, maskineri, jordbruksgrejer till där det är brist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aha läste trådinlägget nu, neee skulle inte va värt, men om pengarna ba dök upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: hade sett till att alla sverigedemokrater får en egen ö där de kan älska dag in dag ut. med varandra.

Detta i första hand. Anser det vara välgörenhet.

Hade det inte varit möjligt så något iron man-aktigt, dock utan vapen. Bara den kan flyga och är lika hållbar.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superkraft. närmare bestämt förmågan att kunna läsa riktigt, riktigt, riktigt snabbt med perfekt recall. tänk, kanske 50 gånger snabbare än idag.

då är liksom alla andra punkter rätt tama i jämförelse. fast mobilen var lockande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OSYNLIG.JPG


   
SvaraCitera

Rullar ögonenDet vet ja fan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
hade sett till att alla sverigedemokrater får en egen ö där de kan älska dag in dag ut. med varandra.

Jag är inte SD. Men det där låter ganska soft. Lite avskiljt, liksom :DFöljer med, bara för att.
Ont: Flyttat hemifrån. Skickat en summa till bättre behövande, till de i andra länder som har det taskigare ställt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag skulle välja ett alternativ så skulle det vara en superkraft! (att kunna vara osynlig när jag ville)

Men om jag fick välja vad jag ville så skulle jag lägga en STOR del av pengarna till välgörenheter och forskning m.m. ^^


   
SvaraCitera

FruLiten:

Hahah vänta nu, om du fått en miljard kronor hade du velat förbjuda bögbastu eller vad menar du? 

Mä men om det finns vissa som gillar de får dem ha det men diskret iaf.


   
SvaraCitera