Aviseringar
Rensa alla

Ett överanalyserat problem?


Ämnesstartare

Jag vet inte om jag överanalyserar detta och skapar problem som inte finns, men jag har varit irriterad hela dagen och vill ha några opartiska synvinklar.

Allting började imorse. Jag är sjuk idag = hemma från skolan.

Fick ett sms från min pojkvän, klockan var runt 12.30:

P (Pojkvän): "Hej, hur mår du idag?"

J (Jag): "Piss, men vet nu att jag inte har halsfluss iallafall..."

P: "Vad bra 🙂 Aw, jag som hade tänkt hälsa på dig nu"

J: "Ja, gör det! Jag har jättetråkigt!"

P: "...men du har väl feber? Fick just reda på att mitt möte var flyttat till 15.00, förresten"

((Detta möte spelar stor roll. Han skulle in till stan på något jävla möte klockan 15. Remember that.))

J: "Inte längre! Men du kan väl komma hit efter mötet?"

P: "Kan inte, ska hem till [en kompis] då..."

J: "Oh. Okej. Men det är lugnt."

P: "Men jag ville muntra upp dig..."

J: "Men du, jag ska till Konsum om en stund, kan vi inte ses där en stund då?" (Han bor i princip bredvid Konsum).

Sen dess har jag inte fått något svar. När jag ringer till mobilen så är den avstängd, alternativt urladdad. När jag ringer hem till honom är det ingen som svarar.

--

Där har vi rubbet. Jag är alltså skitförbannad just nu.

Om han då visste hela tiden att han inte kunde hälsa på mig, varför brydde han sig ens om att fråga? För att han "bara ville muntra upp mig"!?

Hör också till att jag gärna ville att han skulle komma, då jag har dötråkigt.

Jag har en känsla av att jag överreagerar, men jag vet inte. Jag är iallafall fly förbannad på honom just nu.


   
Citera
Ämnesetiketter

Celestialiskt:

överreagerar


   
SvaraCitera

Celestialiskt:

Jag är alltså skitförbannad just nu.

men chill the fuck out lol[crazy]


   
SvaraCitera

Fan vad sms! [tard]
Varför inte ringa från början...?


   
SvaraCitera

Celestialiskt:

överreagerar


   
SvaraCitera

låter stört från hans sida


   
SvaraCitera

Celestialiskt:

"...men du har väl feber?

Han ville inte träffa dig pga att du kanske smittar eller att det inte skulle bli något sex pga du är trött osv. Men kände att han hade en plikt som pojkvän att "bry sig"? låter fortfarande rätt stört. men men [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NightBoy:

Men kände att han hade en plikt som pojkvän att "bry sig"?

Jo, det känns lite så, att han bara "gjorde sin plikt" eftersom han ändrade sig så snabbt efteråt...


   
SvaraCitera

Han påbörjade sin plikt men avsluta det aldrig [no-no]

Men han kanske skulle va mä kompisarna eller nåt sånt... Who knows...
Ask him? :DD


   
SvaraCitera

Celestialiskt:

Jag har en känsla av att jag överreagerar, men jag vet inte. Jag är iallafall fly förbannad på honom just nu.

Orka. Släpp det och titta på film istället.

Klart man får vara sur/grinig [smile] men jag skulle inte orka.


   
SvaraCitera

Jag fattar inte vad problemet är. Vad som helst kan komma i vägen när man ska skicka sms.


   
SvaraCitera

Tänk inte så mycket, relax! 🙂 Det leder bara till mer problem om du är skitsur på honom.


   
SvaraCitera

Du kan ju inte begära att han ska umgås med dig när du mår piss och han redan ska träffa en kompis.
Vet du ens vad en kille är? [confused]


   
SvaraCitera

Celestialiskt:

Om han då visste hela tiden att han inte kunde hälsa på mig, varför brydde han sig ens om att fråga? För att han "bara ville muntra upp mig"!?

Där har du svaret, du överreagerar. Han skulle aldrig hört av sig om han inte ville träffas


   
SvaraCitera

Celestialiskt:

Jag är alltså skitförbannad just nu.

Omg det låter som killen jag gillar HAHA lika idiotisk är han.. Åh fyfan.. :p man kan ba inte låta bli att bli tänd på dom dock.. sådana typer få rmig att toffla efter dom -.-
aja.. jag skulle också bli skit förbannad då ungefär samma sak hänt mig ett flertal ggr :p
Han är en feg tönt, tyvärr.. Och osäker e han också.. Men, skyll på att han är omogen och feg[smile]
Det löser sig![bigsmile]

fraulinefrontline:

Han skulle aldrig hört av sig om han inte ville träffas

Sant. Men jag tror han ångrade sig..


   
SvaraCitera