Aviseringar
Rensa alla

Ett problem :/


Ämnesstartare

Hejsan!
Det var ett tag sen jag loggade in här, men jag har haft ett skit irriterande problem som kom upp när jag var runt 15.
Nu är jag 16 och det här gäller fortfarande!

Så ibland när jag... gör mig grej, så får jag kramp i min höft och har svårt att... avsluta.

Problemet med detta är att ifall jag ska ha samlag så kommer jag säkert att få väldigt ont i höften.

Vad borde jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Varit och läkare och kollat det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

testa istället för att oroa dig för något som kanske kan hända.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta runka, hedning.


   
SvaraCitera
Melus

Det är säkert inget allvarligt. Krampen uppstår säkert på grund av att du spänner dig i området, och då kan man få kramp.
Känner du dig ändå orolig, kontakta vårdcentral.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar få kramp i vänster fot[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

sluta runka, hedning.

Jag är 16, låt mig vara.
Och du har aldrig onanerat själv eller?

Melus:

Det är säkert inget allvarligt. Krampen uppstår säkert på grund av att du spänner dig i området, och då kan man få kramp.
Känner du dig ändå orolig, kontakta vårdcentral.

Tack för svaret, jag funderade på att kolla upp det.
Men tror du att det kan fortsätta hela mitt liv? Verkar lite irriterande :/
Sen varför kom problemet upp senare när jag var 15? Jag har inte ändrat vikt eller något + att jag inte har varit med i någon form av olycka på ett tag.


   
SvaraCitera
Melus

simommrt1:

Tack för svaret, jag funderade på att kolla upp det.
Men tror du att det kan fortsätta hela mitt liv? Verkar lite irriterande :/
Sen varför kom problemet upp senare när jag var 15? Jag har inte ändrat vikt eller något + att jag inte har varit med i någon form av olycka på ett tag.

Det är svårt att bedöma om ditt problem kommer fortsätta eller om det kommer försvinna. Dock kan man ju hoppas på att det bara är tillfälligt, efter som du lider av det.

Som sagt tror jag inte det är någon särskild fara. Men det kan såklart vara jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simommrt1:

Och du har aldrig onanerat själv eller?

faktiskt ej, men du kan ju förneka synden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

faktiskt ej, men du kan ju förneka synden.

Pfff! Synd?
Jag är ateist, vet du vad det innebär?
All dessa tal och påståenden om religion..
Allt om gud, himlen, satan, helvetet, synder och så vidare..
Det.. Betyder: INTE ETT SKIT. Jag bryr mig mer om den lilla knölen på mitt huvud än bibeln, kyrkan, judar, kristna, muslimer, whatever. INTE ETT PISS.

Det betyder inte ett skit för mig, så vad får det synder att vara för mig? Ja.. inte ett skit. Dom existerar inte ens.
Antingen så är man en total fucking asshole som gillar att vara taskig mot folk eller så är man en snäll person som blir trampad på.

Jag respekterar inte din religion för att jag är respektlös utan för att den har ingen logik. Visst, det finns bra delar i religion som te.x att behandla andra som man själv vill bli behandlad, men religion orsakar med skada är gott det gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simommrt1:

Allt om gud, himlen, satan, helvetet, synder och så vidare..

Kristendomen, om så vara den du ämnar motarbeta(vilket är en extrem fördom att en svensk måste vara kristen, ty synd såsom självbesudling finnes i mången religioner), så är helvetet ingen riktigt beståndsdel, utan det att inte återförenas med Gud är det som motsvarar ditt "helvete". Om du skall forsätta att ha skönlitterära verk som källa till din kunskap i religion kan du sluta med att kalla dig ateist. Det är ologisk, nu när du även använder logik i dess missvisande benämning, att vara viss om att man inte tror på något när man inte är medveten om detta något. Du kan alltså inte förkasta din potentiella tro just nu.

simommrt1:

Antingen så är man en total fucking asshole som gillar att vara taskig mot folk eller så är man en snäll person som blir trampad på.

Baserat på mina uttalande, eller påhopp som du uppfattar dessa, vilken kategori faller jag i? Samma som du, attackera inte en landsman. Hur vet jag att du tillhör denna kategori när du ej konkret uttryckt det?
Jo, Simon, det är tydligt i det att istället för att, likt en övermänniska i moral och etik, basunera att du ej finner religiösa åsikter delaktig i din världsvy samt är irrelevanta i ämnet och därmed, på de grunder, be mig att antingen hålla mig till trådens ämne eller avlägsna mig. Istället väljer du att på ett allmänt forum förneka, klandra och benämna troende som "asshole"-s.

Som kristen, vilket du visserligen hade rätt i - även då du ej hade någon vetskap - uppskattar jag ej att min religion klandras istället för mig som privatperson. Istället för att min religiösa system skjuts ned, kan det vara min bibeltolkning som är pober. Förstår du min tanke?

Å andra sidan är du ännu ung samt lider av fysisk brist i ett väldigt erogent område.


   
SvaraCitera

mopsen:

min religiösa system skjuts

Du... är kristen? Didn't see that one.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Du... är kristen? Didn't see that one.

Nu när jag fått reda på att helvetet ej existerar är jag nästan utan hämningar. utnyttja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Det är ologisk, nu när du även använder logik i dess missvisande benämning, att vara viss om att man inte tror på något när man inte är medveten om detta något. Du kan alltså inte förkasta din potentiella tro just nu.

Är inte det enbart atheister kvar som är säkra på vad Gud är. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Är inte det enbart atheister kvar som är säkra på vad Gud är.

Säker på något man ej har någon kunskap i? Du kan ej basera detta på ditt subjektiva ställningstagande.


   
SvaraCitera