Aviseringar
Rensa alla

Ett problem


Ämnesstartare

Som sagt kan du trösta dig med att dom måste stå vid något slags peak/zenit och nu kan det bara gå utför för dom så snart isola, snart. Det är inte naivt att våga drömma om en sådan ljus framtid.


   
SvaraCitera
Kudhos

isola:

fast detta är ju dock xtremt tycker jag då de inte kan vara utan varandra.

Är det inte alls. Finns Kemin så är det inte så konstigt. Oavsett så går det över.


   
SvaraCitera
sincan

Vet du inte vilket kön ditt syskon har?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter helt klart som att det behöver lära sig självständighet och sånt. är mindre säker på hur man lär ut sådant [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

Vet du inte vilket kön ditt syskon har?

HAHAH skrattade rakt ut [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Är det inte alls. Finns Kemin så är det inte så konstigt. Oavsett så går det över.

oavsett kemi så är det inte sunt att agera någons siamesiska tvilling

sincan:

Vet du inte vilket kön ditt syskon har?[tard]

nej

Bl0cket:

Har du sagt det till syskonet?

ja

Bl0cket:

Är du säker på att det är ditt syskon som vill? KAN vara så att det är partner som är väldigt kontrollerande..

mja de verkar rätt jämna där men så kan det väl vara

dvärgkastarn:

låter helt klart som att det behöver lära sig självständighet och sånt. är mindre säker på hur man lär ut sådant [n]

hen hade det innan [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eh, jag kan ej föreställa mig hur det känns att tycka om ett syskon så mycket som du gör. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Eh, jag kan ej föreställa mig hur det känns att tycka om ett syskon så mycket som du gör. [sad]

fick seriöst tårar i ögonen där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

fick seriöst tårar i ögonen där

Varför då? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hen hade det innan

en del blir konstiga när de blir ihop med någon. ibland slutar de vara det av sig själva och ibland slutar de när det tar slut. fast en del hittar någon ny direkt och fortsätter likadant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men så kan det väl vara

Om du ens har en misstanke om detta, ta det på största allvar! *har erfarenhet*

isola:

ja

hur reagerade hen?


   
SvaraCitera
sincan

Jag hade en släkting som jag hade bra kontakt med sen fick den partner och vips, byebye


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar sådant beteende
det är verkligen som de blir en organism
extra jobbigt om man ogillar partnern


   
SvaraCitera
mynona

Jag förstår missnöjet. Det är i själva verket vad jag ogillar mest med folk i förhållanden. Man måste väl ändå kunna vara en separat individ även efter ingått förhållande.

Jag vet inte riktigt vad du kan göra. Hen förstår nog innerst inne, men är inte villig att rätta sig efter din synpunkt. Varför inte se till att umgås med hen när du säkert vet att hen är ensam?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju testa att prata med partnern. Tänker på att ditt syskon verkar ej förstå så då kanske du kan prata med partnern och se vad den tycker om situationen. Den kanske inte vill följa med på allt men säger jag för att den vill vara snäll. Alternativt att prata med båda för detta är ej hälsosamt.


   
SvaraCitera