Aviseringar
Rensa alla

Ett ragg raggar, igen! Hjälp?


Ämnesstartare

Hej, jag är nyfiken på era åsikter så läs & svara - tack (på förhand)!

En kille jag dansade med förut på någon random fest, ville gå längre med mig förut men jag blev jättearg på honom för att han inte hade någon respekt och skrev snuskiga sms osv... Så jag bad honom att inte höra av sig mer och han sa "okej ha det bra puss" (haha)
Sedan dess har vi varken hörts av eller sett varandra... Och nu puffar han mig på facebook. What the fuck

Vad ska jag göra tycker ni? Han är en fin kille faktiskt och jag ångrar att jag blev sur på honom... Han är ju faktiskt kille och han våldtog mig inte..... :p nej, men han gjorde fel men jag kanske inte behövde vara så sträng mot honom... Hade dock goda anledningar till att vara det.

Aja, vad skulle ni göra?? Ska man puffa tbx eller skriva eller ignorera? 
Har inte bestämt mig än men tror inte era svar kmr påverka mitt val så mkt, är bara nyfiken:) men utnyttja inte det för jag uppskattar ärliga, seriösa svar. Och utgå inte från vad jag vill med honom.. Jag vill inte så mycket då jag inte riktigt känner honom, är heller inte desperat eller sökande för tillfället. Däremot tvärtom.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

wall of textSkål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför skapar du alltid frågetrådar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är en puff, inte något sexuellt närmande


   
SvaraCitera
mynona

Låt allt det gamla vara glömt och börja från början, det blir för besvärligt att i längden bry sig om vad som hänt förut osv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the walking ragg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genraggare

raggaren laban


   
SvaraCitera
reben

vad är puffa

tkr de verkar smartare att skriva. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det fuckade upp sig!!!!!!!!!!!!!! im doomed


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kill me, han är jättecreepy och vi passar inte i stjräntecken hahhaa


   
SvaraCitera

ignore såna creeps, my secret weapon


   
SvaraCitera