Aviseringar
Rensa alla

Ett sånt därnt program som spelar in ljud från datorn och inte omgivningen sökes


Paseo
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

the pirate bay? eller via nån annan torrentsida bara?

jaså jaha du menar så ja nejnejnej jag ska spela in sörru


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Vet int:

har att göra med att du har ny dator om det inte fungerar nu. Finns säkert någon här som är mer kun

fuuuuuuck fanns ingen stereo mix nu heller
jäddra apbajs


   
SvaraCitera

Varför inte bara ladda ner låtarna istället? allvarligt?


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Budolicious:

Varför inte bara ladda ner låtarna istället? allvarligt?

för min dator är trasig så jag har bara min skoldator o man får inte ladda ner på den


   
SvaraCitera

Paseo:

för min dator är trasig så jag har bara min skoldator o man får inte ladda ner på den

Får och får, märker de det?


   
SvaraCitera

Paseo:

jaså jaha du menar så ja nejnejnej jag ska spela in sörru

men varför? det är 100 ggr enklare, går snabbare, och blir antagligen mycket bättre kvalitet. nu måste det ju bli jättedålig kvalitet? det du gör är ju i princip att spela in och återkomprimera musik som redan var jättekomprimerad.

och du måste spela in alla låtar för sig? måste ju ta evigheter.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Budolicious:

Får och får, märker de det?

tja, det gör de väl. man måste ju ha såndär utorrent också å skit


   
SvaraCitera

Paseo:

jaa det är den jag vill ha hela tiden men den finns inte på den jag laddar ner! skicka gärna länk till därifrån du laddade ner så är du superdupergullig

det är datorns ljudkort det är fel på...

Paseo:

tja, det gör de väl. man måste ju ha såndär utorrent också å skit

meh, googla bara "låt download" eller "låt mp3" "låt mediafire" eller nåt liknande


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Burrito:

meh, googla bara "låt download" eller "låt mp3" "låt mediafire" eller nåt liknande

vad får jag fram dådå?
ta det lugnt med mig pojkar, jag är kass på sånthär pga har aldrig behövt lära mig!!


   
SvaraCitera

Paseo:

vad får jag fram dådå?
ta det lugnt med mig pojkar, jag är kass på sånthär pga har aldrig behövt lära mig!!

en hemsida som du kan ladda ner låten på, ofta genom att trycka "download" [smile]


   
SvaraCitera

om du har en sån liten ljudkabel med två hanar (heter det så?) så kan du koppla den ena till ljud-ut och den andra till ljud-in, tror jag. Och använda ljudinspelaren.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Rasförrädaren:

om du har en sån liten ljudkabel med två hanar (heter det så?) så kan du koppla den ena till ljud-ut och den andra till ljud-in, tror jag. Och använda ljudinspelaren.

jaha hmmm det hade ju vart väldans bra men jag kan nog inte pga fattar noll


   
SvaraCitera
Åtta

Om din dator inte har någon stereo mix så kan du använda någonting i stil med Virtual Audio Cable. Var dock beredd på att det inte är det minsta användarvänligt.


   
SvaraCitera

Paseo:

tja, det gör de väl. man måste ju ha såndär utorrent också å skit

Du kan ladda hem direkt från youtube annars


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Åtta:

Virtual Audio Cable

Åh tack!

Budolicious:

Du kan ladda hem direkt från youtube annars

Hmm ja fast, då blir det ju en video?


   
SvaraCitera