Aviseringar
Rensa alla

Ett svenskt naked mile


Ämnesstartare

nöbby:
Nej satan vad ont det skulle i brösten.

Är kvinnotuttar så känsliga? Har hört att ett slag mot dem ska motsvara ett slag mot bollarna? Men man kan ju klämma hårt på dem utan att det gör ont, får inte ihop det här riktigtLedsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Är kvinnotuttar så känsliga? Har hört att ett slag mot dem ska motsvara ett slag mot bollarna? Men man kan ju klämma hårt på dem utan att det gör ont, får inte ihop det här riktigtLedsen

Skillnad på ett hårt slag, typ en armbåge (Gråter) på brösten än typ sexuella smekningar skulle jag vilja tro 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kolla va smart jag e

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:

Skillnad på ett hårt slag, typ en armbåge (Gråter) på brösten än typ sexuella smekningar skulle jag vilja tro 

Att klämma på bollarna gör dock ont och den har man ju råkat ut för när syftet är att det ska vara skönt. Gillar hårda tagLedsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du verkar lite obsessed vid nakenhet kära du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Är kvinnotuttar så känsliga? Har hört att ett slag mot dem ska motsvara ett slag mot bollarna? Men man kan ju klämma hårt på dem utan att det gör ont, får inte ihop det här riktigtLedsen

Har ju inga bollar så det kan jag inte svara på men ja, känsliga är de. Det är ju lite skillnad på när någon klämmer på dem och när du får ett hårt slag på en mer specifik punkt så körtlar å grejer trycks till. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pinkie: du verkar lite obsessed vid nakenhet kära du

Du tog orden (texten) ur min mun (tanke.) Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i wouldve, älskar att vara naken. älskar ännu mer att vara det bland folk


   
SvaraCitera
GraGo

Ja, men inte med personerna här, no offense.


   
SvaraCitera
Kudhos

hahahahahahahaha

i helvete heller Mycket glad


   
SvaraCitera