Aviseringar
Rensa alla

Ettårsdag med pojkvännen!


Ämnesstartare

Hej alla smarta där ute! Nu är det så att min hjärna är tom på ideér, och om lite på EN vecka, så har jag och min sambo varit tillsammans i ett helt år. Så nu behöver jag lite tips på vad man kan göra, vi har funderat på att gå och äta på restaurang, men det måste väl finnas något till som man kan hitta på?

Vi bor i en ganska liten stad, lite mer på "landet" än i en riktig storstad, om ni förstår vad jag menar.

Så nu behöver jag hjälp, vad kan man göra för speciellt på ettårsdagen ? 🙂

Tacksam för svar!
(och ursäkta ifall det finns 1000 andra liknande trådar)


   
Citera
Ämnesetiketter
Kudhos

PIIIIIICKNIIIIIICK


   
SvaraCitera

KNUUULLAAAA


   
SvaraCitera

Du kan skriva ett brev till honom och beskriva och berätta om hur det har vart att dela det här gångna året med honom, och kanske tala om hur du ser på och känner inför en framtid tillsammans. Berätta gärna också hur mycket du tycker om honom och vad du uppskattar med honom. Skriv det gärna på fint brevpapper och vänta sedan till dagen D, där du sedan lägger brevet någonstans där han kan lätt hittar det, så får han en romantisk överraskning.


   
SvaraCitera
penja

Har också strax varit hängt ihop med min partner ett år, bör man fira det? Gör de flesta det? 


   
SvaraCitera
reben

gör samma som ni gjorde för ett år sen


   
SvaraCitera

Jag och min kille ska åka till Stockholm och sova på hotell 2 nätter 🙂 


   
SvaraCitera

penja:
Har också strax varit hängt ihop med min partner ett år, bör man fira det? Gör de flesta det? 

jag var i värmland och övningskörde på vår årsdag 

(iofs firade vi väl efter el före)


   
SvaraCitera
penja

Blivande_japan:

jag var i värmland och övningskörde på vår årsdag 

(iofs firade vi väl efter el före)

Ok! Vi kanske lyxar till med nått käk eller nått, blir för mätta och lider av det i soffan. 


   
SvaraCitera

penja:

Ok! Vi kanske lyxar till med nått käk eller nått, blir för mätta och lider av det i soffan. 

låter som 1 nice plan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
PIIIIIICKNIIIIIICK


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:
Du kan skriva ett brev till honom och beskriva och berätta om hur det har vart att dela det här gångna året med honom, och kanske tala om hur du ser på och känner inför en framtid tillsammans. Berätta gärna också hur mycket du tycker om honom och vad du uppskattar med honom. Skriv det gärna på fint brevpapper och vänta sedan till dagen D, där du sedan lägger brevet någonstans där han kan lätt hittar det, så får han en romantisk överraskning.

Jättebra tips! Tack så mycket, det tror jag att jag ska köra på! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
gör samma som ni gjorde för ett år sen

Grejen är den att vi inte gjorde något speciellt, vi såg typ på en tråkigfilm efter skolan.... 


   
SvaraCitera

Ät munkar, det är gottRodnar


   
SvaraCitera