Aviseringar
Rensa alla

18 år, oskuld, press från allt.


Weeho
Ämnesstartare

df rqp:

är inte säker på att jag förstår. kan du utveckla detta? tror att det vore nyttigt för oss båda och eventuellt fler om du försökte.

Har så svårt att komma på hur jag ska formulera mig, men om vi säger såhär.  hittar ingen person som ens har en tanke på att besvara några känslor på något sätt.  man blir liksom bortviftad av alla tjejer eller också hamnar man i "Friendzone". Bortviftad var kanske fel ordval, blir inte behandlad som skadedjur men.. 😉


   
SvaraCitera

Weeho:

Har så svårt att komma på hur jag ska formulera mig, men om vi säger såhär.  hittar ingen person som ens har en tanke på att besvara några känslor på något sätt.  man blir liksom bortviftad av alla tjejer eller också hamnar man i "Friendzone". Bortviftad var kanske fel ordval, blir inte behandlad som skadedjur men.. 😉

jag tror att du kanske övertolkar lite. ha i minnet att många är lika osäkra som du och att man inte sänder ut särskilt inbjudande signaler när man är osäker.


   
SvaraCitera
Weeho
Ämnesstartare

df rqp:

jag tror att du kanske övertolkar lite. ha i minnet att många är lika osäkra som du och att man inte sänder ut särskilt inbjudande signaler när man är osäker.

Det finns nog väldigt stor chans att du har rätt där! har försökt visa mig självsäker och ta initiativ, men när det väl kommer till saken att försöka så krackelerar den delen och det bara blir värre. Kan förstå att det inte verkar så inbjudande då hehe.

Det är väl nått man får jobba på antar jag. rätt mycket..


   
SvaraCitera

Ska inte säga så mycket här, även om mitt svar kanske inte är det bästa nu.

Ha tålamod för livet har fullt av överraskningar, något som jag trodde inte stämde, men plötsligt händer det.


   
SvaraCitera

varför är det så viktigt? det är en pinne i en våt håla. big deal.


   
SvaraCitera