Aviseringar
Rensa alla

18 åriga spel


pommes045:

För att det e sexistiskt 

Det finns manliga strippor i gta 5 online.Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Patriarkatet:

Det finns manliga strippor i gta 5 online.Rullar ögonen

faaaaaaan va du clickbaita mig


   
SvaraCitera

Getrekt:

faaaaaaan va du clickbaita mig

Riktiga videon:

 


   
SvaraCitera

alla är olika mogna så jag tycker att det är föräldrarna som avgör det. Tycker dock inte att en 10 eller 12 åring ska få köpa GTA utan vuxen. 


   
SvaraCitera

pommes045:

För att det e sexistiskt 

Lol, stripp klubben då eller? 


   
SvaraCitera

Eztrakt:

Lol, stripp klubben då eller? 

Ja tex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Ja, självklart om min son eller dotter vill spela GTA när de är 8 så får de det. Om de undrar vad något är eller vad det betyder hade jag berättat det så att de förstår.

Ja men man drar ut tänder på folk och kan ligga med fnask, jag tycker det borde va 12 års gräns iallafall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pommes045:
Tycker ingen borde spela gta

Det är egntligen inte sexsistiskt. Det finns ju strippklubbar i verkligheten också och tjejer väljer själva att jobba där men du har ändå en liten poäng:)


   
SvaraCitera

Skulle säga att det är ok, men gäller att känna sina barn också. Minns att jag brukade spela San Andreas när jag gick i tvåan/trean.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Skulle säga att det är ok, men gäller att känna sina barn också. Minns att jag brukade spela San Andreas när jag gick i tvåan/trean.

Ja med


   
SvaraCitera

Snällasvara:

Ja men man drar ut tänder på folk och kan ligga med fnask, jag tycker det borde va 12 års gräns iallafall

Vad är det med alla? Jag har aldrig legat med ett fnask på spelet, jag ser inte det som något underhållande.


   
SvaraCitera

Snällasvara:

Det är egntligen inte sexsistiskt. Det finns ju strippklubbar i verkligheten också och tjejer väljer själva att jobba där men du har ändå en liten poäng:)

Hennes poäng är det minsta objektet i det kända universum Cool


   
SvaraCitera

Håller med pommes045, gta är inte bra 


   
SvaraCitera
Smilen

pommes045:
Tycker ingen borde spela gta

Men det är ju sjukt!


   
SvaraCitera

Loppan_Malin:
Håller med pommes045, gta är inte bra 

Nä buhu det leder till att folk rånar, mördar o våldtar, fyfan för gta


   
SvaraCitera