Aviseringar
Rensa alla

18 årsfeat i sommar


Ämnesstartare

hej i sommar ska jag ha en 18 års fest hemma med alkohol men problemet är hur ska jag få hem alkoholen? ska jag be min farsa löpa på systemet eller hur ska jag göra det måste finnas alkohol på festenGlatt skålandeParty


   
Citera

Ja, du får väl fråga honom, det är väl det första du kan testa. Annars så finns det kanske någon som du känner som kan handla sådant.


   
SvaraCitera

varför gör du nya konton hela tiden?


   
SvaraCitera

Får man komma? Behöver känna mig ung igen


   
SvaraCitera

Hellre att föräldrarna köper ut än att du får i dig utblandat skit .


   
SvaraCitera

föräldrar köper. många föräldrar går med på att köpa hellre än att ungen ska köpa av nån annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Hellre att föräldrarna köper ut än att du får i dig utblandat skit .

handendärnissen:
föräldrar köper. många föräldrar går med på att köpa hellre än att ungen ska köpa av nån annan.

Är de så? fan vilken lättnad var så orolig va jag skulle få alkoholen ifrån! det blir ju ingen utan alkoholBlinkParty


   
SvaraCitera

Annars kan du ju alltid handla i matbutiken!
Inte något vidare utbud dock, heller inte så hög alkoholhalt.


   
SvaraCitera

handendärnissen:
föräldrar köper. många föräldrar går med på att köpa hellre än att ungen ska köpa av nån annan.

vilket är jättekorkat då det dels gör det lättare för ungarna att supa och dels inte alls hindrar dem från att köpa smuggel. 


   
SvaraCitera

smuggel. gud vilket roligt ord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:

vilket är jättekorkat då det dels gör det lättare för ungarna att supa och dels inte alls hindrar dem från att köpa smuggel. 

det är ju ändå barnets 18 årsfest dem måste ju bjuda till liteParty


   
SvaraCitera

Danneboi:

det är ju ändå barnets 18 årsfest dem måste ju bjuda till liteParty

"bjuda till" är att låta hen ha en fest. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

vilket är jättekorkat då det dels gör det lättare för ungarna att supa och dels inte alls hindrar dem från att köpa smuggel. 

är det bättre att dom köper av en full äcklig gubbe på stan då?


   
SvaraCitera

Danneboi:

Är de så? fan vilken lättnad var så orolig va jag skulle få alkoholen ifrån! det blir ju ingen utan alkoholBlinkParty

beror ju på om dina föräldrar vill köpa också Glad om inte blir det jobbigt att ha fest, eller ja de är ingen ide att ha 18 årsfest utan alkohol.


   
SvaraCitera

handendärnissen:

är det bättre att dom köper av en full äcklig gubbe på stan då?

nä men det står inte emellan dessa två alternativ. lite omdöme måste man ändå kunna vänta sig.


   
SvaraCitera