Aviseringar
Rensa alla

18 bast, känner mig ensam.


Ämnesstartare

Jag har ett problem, Jag mår dåligt, men andra märker inte av det, för att jag ser glad ut utifrån, i själva verket känner jag mig ensam fast jag har grymt många vänner. Jag känner mug också ensam för att jag inte haft en flickvän på jättelänge. Jag är social och shyst osv och har många vänner. Trots det känner jag mig lite nedstämd ibland, och jag tror det beror på att jag inte har en flickvän och att jag fortfarande är oskuld,  18 år, shit vad ja skäms asså.  Min polare skryter om att han har fått ligga, jag ser mycket bättre ut en honom utseende messigt hans tjej som han låg med är inte så snygg, så jag vill inte va tasjig och säga som en kontrin:" Visst du har fått ligga, men hon är ju inget vidare snygg" det säger jag bara inte för det är rent ut av elakt, men ärligt vad jag har haft lust att säga det bara för att få tyst på han osv. Jag tänkte jag öppnar mig här så att det känns lite bättre, tips uppskattas starkt! 


   
Citera

Ja du, tjejer går bara efter de snygga killarna. Finns inget du kan göra ngt åt direkt. Kanske horor är ngt om du vill ligga så jäkla mkt?


   
SvaraCitera

Ja, för det första så kanske man behöver inte skämmas för sin oskuldhet. Är man kåt får man sin tjej eller kille nån gång att vara med.

Det jag tycker du behöver jobba på , det är att fokusera på dig själv . Bry dig bara om vad du tycker .  
Gör en prioriteringslista av vad du vill göra i ditt liv . Desto jobbigare desto viktigare är mitt mltto.

Det är absolut ingenting som är fel på dig utifrån vad jag har läst från din kommentar . 
Din kompis kanske skryter mycket om sitt sexliv men han måste ju själv vara ointresserad om han behöver säga saker för att få det se enkelt ut.

Det är bra med självkänsla , försök rikta den till dig själv och känn efter vad du klarar av och vill .
Det kommer alltid bli bättre i slutändan. Och då kommer du hellre prioritera på din tjej eller kille och låta dem vara 🙂

Men ja , saker tar alltid tid men du kan pröva först med att skapa vänner med någon o prata med . Kanske skype , så kommer du förmodligen bli gladare ! 🙂

om du har någon som du inte har pratat på länge med kan du också ta tillfälle för det också ! 🙂 De blir nog (ännu) gladare än du tror ! 🙂


   
SvaraCitera
oINRIo

Kinkig kanske? Du låter lite utseendefixerad eftersom du nämner din kompis utseende eller tjejens utseende. Att du är snyggare än han och att hon inte var så snygg.(kan ha fel)
"fula människor" kan bli snygga med tiden(attraktion kan ökas när man umgås) och tvärtom "snygga människor" kan bli fula, bara testa runt lite grann så hittar du säkert någon.


   
SvaraCitera
torg1

daddeln:
Ja du, tjejer går bara efter de snygga killarna. Finns inget du kan göra ngt åt direkt. Kanske horor är ngt om du vill ligga så jäkla mkt?

Nej så är det verkligen inte.
har några killkompisar som är riktigt fula men som är sjukligt charmiga. dom har lätt varit med fler tjejer än vad genomsnittet av  "snygga" killar har.


   
SvaraCitera

Bry dig inte så mycket om vem som är snyggare eller fulare än dig. Sex handlar inte enbart om utseende, attraktionen kan bero på det men för att sex ska gå att njuta av så måste det finnas samspel.
Du kommer också att få ligga, speciellt om du bara vill ligga. Söker du däremot efter en partner så tar det sin tid. Men det är värt att vänta på någonting bra.
Fokusera inte på att du aldrig tidigare har haft sex för det kommer inte spela någon roll när du blir kär, då finns det tid att öva.

Kärleken kan finnas vart som helst och den dyker oftast upp när du minst anar det.


   
SvaraCitera