Aviseringar
Rensa alla

18 och vill ha barn


JamezK

troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LOL tänk om barnet blir som mig knaset indikerar ju redan på att 12-13 åringar börjar imitera mig och mina grabbar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Jag är 20 år. Det är alldeles för tidigt att ha barn i och omkring vår ålder. Man behöver ha ett arbete, ha någon slags ekonomi som är tillräckligt säker, vill man ha flyttat hemifrån borde man prioritera det. Vill man att ens barn ska ha eget rum måste man tänka på det också. Det är många kostnader som kommer att tillkomma när man får barn med kläder, barnvagn, barnsägn osv. Kan verkligen tänka mig att mycket tid kommer att behöva gå till ens barn för åtminstone det första året. Sen blir det att hämta sitt barn på dagis och gud allt det där.

jag kännar 62200kr månaden jag är 15 jag har lägenhet i andrahand kan jag skaffa barn då? xD


   
SvaraCitera

jag tycker att du ska träffa nån kille, vem som helst i din ålder,ni är anonyma för varandra, träffa nån från någon chatt eller något. När ni väl träffats förklarar du för honom att du är kåt och vill runka av honom. Vilken kille skulle tacka nej till det?
När du är klar så går du bara rakt in till toaletten. Vad du tänker göra där, det får killen aldrig veta. Men inne på toan så har du en plastspruta för spermainsprut och du sprutar in hans sperma som du fick kvar på fingrarna, in i din slida. Han hålls sedan ovetandes om detta resten a v livet. Då blir i alla fall du med barn. Det räcker med en droppe för att ett barn ska bli till.  Han kommer naturligtvis aldrig att få reda på vad du gjorde på toan. Till honom säger du sen bara att du behövde kissa lite. Sedan uppger du för försäkringskassan att fadern är okänd och att ni träffades anonymt på krogen och du inte visste vem det var till kassan, så får du föräldrapeng av kassan med, eftersom du angett fadern som okänt krogragg.


   
SvaraCitera

det finns fräcka tjejer som gör såhär/har gjort....bara för att de desperat vill ha barn.


   
SvaraCitera

tjänar du 62000 i månaden får du inte skaffa barn, för då blir ungen totalt bortskämd med allt ungen kommer att få-


   
SvaraCitera

Bandit.:

jag kännar 62200kr månaden jag är 15 jag har lägenhet i andrahand kan jag skaffa barn då? xD

Om du nu skulle tjäna så mycket pengar och ha en lägenhet i andra hand och du är tillräckligt mogen för att ha barn så visst. Sen att du skulle ha ett arbete med den lönen och lägenhet på det är ju minimalt till en omöjlighet, du måste ha haft en jävligt bra idé isf.


   
SvaraCitera

bengtanders:
tjänar du 62000 i månaden får du inte skaffa barn, för då blir ungen totalt bortskämd med allt ungen kommer att få-

Fast att tjäna mycket pengar och ge sina barn en massa saker behöver inte ha ett likhetstecken mellan varandra. Det är bara dumma jävla skitföräldrar som inte fattar att man ska ge fan i att låta sina barn få allt hela jävla tiden. Det handlar enbart om ett riktigt dåligt föräldraskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Om du nu skulle tjäna så mycket pengar och ha en lägenhet i andra hand och du är tillräckligt mogen för att ha barn så visst. Sen att du skulle ha ett arbete med den lönen och lägenhet på det är ju minimalt till en omöjlighet, du måste ha haft en jävligt bra idé isf.

ah asså det är relativt mycket men om man sitter på kronan så gör man


   
SvaraCitera

Bandit.:

ah asså det är relativt mycket men om man sitter på kronan så gör man

Sitter på kronan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Precis 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att du vill skaffa barn nu är ett tecken på att du inte mår riktigt bar el har andra problem i livet som du faktiskt måste ta itu med. Dessutom är du väldigt egoistisk o ansvarslös om du ska lura en snubbe att bli pappa och framför allt skapa en unge som inte kommer ha en far dagligen under uppväxten. Jag tycker det är rent sagt krimminellt det du vill göra där du bara tänker på dej själv.


   
SvaraCitera

det har faktiskt hänt att ansvarslösa tjejer har gjort på detta sätt som jag beskrev. egostiska tjejer, eller så gjorde hon det bara för att hon var kåt. men när man är en tonårig tjej och gör sådant som jag beskrev, då är man fruktansvärt omogen och kan inte tänka i konsekvenser, speciellt inte om man redan som tonåring är alkoholberoende och skiter i konsekvenserna, 17-åriga tjejer som är beroende av alkohol och skiter i konsekvenserna kan göra vafan som helst. det finns tyvärr alltför många oäkta barn i Sverige som ingen bryr sig om, jag lider med dem...


   
SvaraCitera

jag kan uppoffra mig


   
SvaraCitera

Loeiva:
HUR kan du tänka så egentligen? Jag själv vill ha barn (är 17) men inte fan ska man skaffa barn bara för att man vill! Du är dessutom singel, ska du ha ett one night stand och sen dra eller? fyfan vad pissigt för barnet att inte ha en pappa. DU ska skaffa en kille som vill ha barn med dig och du med honom, så ni är två som tar hand om barnet och att barnet får en pappa och en manlig förebild. DU ska skaffa barnet när du känner att du har den tiden, ekonomin, jobbet, och boendet för dig och inte fan bara för att DU VILL DET. Tänk på barnet för fan. 

bae jag är redo vill också ha barnHjärta


   
SvaraCitera