Aviseringar
Rensa alla

_________________________


Ämnesstartare

Jag vill tacka det svenska samhället. De samhälle jag och du dagligen jobbar för att bygga upp. Oavsett politiskt skildrade åsikter jobbar du och jag mot samma mål, ett stabilt och tryggt samhälle.
Under de senaste åren har jag lidit av psykiska besvär, under hösten 2020 fick mina nära och kära mig att söka hjälp. Innan mitt samtal med läkare var jag nervös över hur det skulle gå. Jag blev så fint bemött. Jag fick den hjälp jag behövde. Samtal hos KBT-Terapeut och utskrivna läkemedel. Jag önskar att alla som lider av olika typer av besvär får samma upplevelser som jag. Sjukvården tog mig på allvar, jag kände mig inte förminskad på något vis. I och med att jag är under 18 år har inte jag behövt betala någonting i och med den lag vi har i Sverige. Tack! Jag vill uppmana dig som mår dåligt. Sök hjälp.
För mig är inte allt bra än. Jag kämpar fortfarande med ångest och andra saker. Vården har verktyg för dig, du får redskap som lär dig att hantera otroligt många situationer i livet.


   
Citera

För sånt här finns i mina tankar-tråden.

Hjärta


   
SvaraCitera

Om alla vara lika tacksamma som du...


   
SvaraCitera

Kul att du har så bra upplevelse av vården! Tråden saknar dock diskussionsunderlag så den låser jag. Du är välkommen att dela med dig av liknande saker i "I mina tankar just nu" i fortsättningen.


   
SvaraCitera