Aviseringar
Rensa alla

🙁


Ämnesstartare

Jag mår typ jättedåligt för jag köpte ett fitme foundation stick, och så öppnade jag den och bara kollade det varhelt fel färg jag köpt. Jag tog med fingertoppen på den för att kolla  hur mörrk den va. Sen gick jag och lämna tillbaka den och bytte mot en annan. Känner mej typ kriminell mår jättedåligt. 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

bra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att du bytte den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför känner du dig dålig för de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du behöver inte känna dig dålig alls, företag lever på att fucka dig så du kan gott fucka dem tillbaka! Skönt att du löste sig och att du nu kan njuta av din fina foundation :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför tog du inte med kvittot och bytte in den då? Eller förstår jag det rätt nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganska soft med livemusik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj trodde det var 1337 lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
att du bytte den

Ja men asså jag hade ju "typ" användt den. Tänk så anmäler dom mej?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym2000:

Ja men asså jag hade ju "typ" användt den. Tänk så anmäler dom mej?!

Semla:
Varför tog du inte med kvittot och bytte in den då? Eller förstår jag det rätt nu.

Asså jag gick till kassan och tog med kvittot å så, men hade ju "typ användt den" och man får inte lämna tillbaks ngt man användt. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Oj trodde det var 1337 lol

...Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym2000: Asså jag gick till kassan och tog med kvittot å så, men hade ju "typ användt den" och man får inte lämna tillbaks ngt man användt. 🙁

Hmm.. du hade väl endast testat den? Det märks ingenting, de kan använda den som tester i affären så du behöver inte må dåligt över det. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 hahah lägg av 


   
SvaraCitera