Aviseringar
Rensa alla

...


Ämnesstartare

Jag hade träffat en kille ett tag. Vi började prata i början på december. Vi hängde hela tiden. Vi hade jättekul, mysigt, trevligt, låg med varandra osv. Allt var jättebra. Sen efter en natt jag hade sovit hos honom drog jag hem och det sista han sa var "vi hörs sen". Men han hörde inte av sig. Och jag frågade några gånger efter det om han ville ses, han sa bara "tyvärr kan inte" och ibland svarade han inte ens. Han var sjukt kylig och dissade mig stenhårt. Blev seriöst jätteledsen för gillade verkligen han, han ser så jävla bra ut med och han har alltid varit min hemliga crush. Trodde verkligen vi hade något seriöst. Men, jag försökte skita i honom. För en vecka sedan var jag ute med min kompis och en annan kille (som skulle sova hos mig sen, dock bara en kk) och plötsligt stod han där. Vi gick iväg och jag frågade vad fan han hållit på med. Han snirklade sig ur och fick mig tycka synd om honom. Han sa att han hade en jobbig period och därför inte hört av sig. Han sa hur fin jag var & att vi borde sova tillsammans. Sa att det inte gick. Han blev sur. Sen gick vi in på toan för han ville prata mer där (?) och vi låg där inne. Plötsligt slutar han och säger "nu får du inget mer. Så går det när man går hem med en annan kille". Sen lämnade han mig där? Han fick mig verkligen på fall och nu beter han sig som en idiot, tror jag? Känner mig lite utnyttjad. Men är på riktigt kär i denna killen vill att han ska vilja ha mig. Borde inte alls höra av mig till honom men det pirrar tyvärr i hela kroppen när jag tänker på honom. Vad göra? Måste också påpeka att det alltid varit han som varit på mig och velat ses osv osv innan allt plötsligt vände av någon jävla orsak. Vilken den nu kan vara? 


   
Citera

fuckboiiiiiiii


   
SvaraCitera

måste tyvärr meddela men han verkar vara en fuckboy


   
SvaraCitera