Aviseringar
Rensa alla

112 Aina säsong 3 någonstans


Ämnesstartare

Hej, jag och min kompis har precis fastnat för serien 112 Aina och sett klart alla avsnitt från säson 2 och 3, vi har också sett att det finns en säsong 3 men vi kan inte hitta den någonstans förutom på youtube där den är liten och massa annat i bakgrunden, vi har vill inte heller betala pengar för till exempel viaplay eller något, såg på en av deras Facebook posts att den fanns på Viafree 2016 men inte längre, någon som vet? Behöver verkligen se den


   
Citera

Mejla tv6 och fråga om de kan skicka säsong 3 till dej 


   
SvaraCitera

PWr:
Mejla tv6 och fråga om de kan skicka säsong 3 till dej 

HAHAHA kuung mannen du gjorde min kväll  Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:
Mejla tv6 och fråga om de kan skicka säsong 3 till dej 

Funkar det? Vill bara ha allvarliga svar eftersom jag är beroende av denna serie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:
Mejla tv6 och fråga om de kan skicka säsong 3 till dej 

Är dock väldigt sad pga av att TV6 avslutade serien


   
SvaraCitera

Misterviggo: Funkar det? Vill bara ha allvarliga svar eftersom jag är beroende av denna serie

Ne jag vet faktiskt inte. Förmodligen inte. Ledsen men jag är på skojhumör

Lycka till med letandet, det blir en tuff utmaning. Och när du hittat den så ska du känna dig stolt! Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:

Ne jag vet faktiskt inte. Förmodligen inte. Ledsen men jag är på skojhumör

Lycka till med letandet, det blir en tuff utmaning. Och när du hittat den så ska du känna dig stolt! Party

Maila dom, de har ingen riktig support dock, TV6 var vist ägt av något mega företag där man mailar enskilda personer, slutar inte förräns jag funnit vad jag söker


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Gå in på Swesub, kan inte länka för då blir det borttaget.


   
SvaraCitera