Aviseringar
Rensa alla

15-årig alkolist?!


Ämnesstartare

Asså blir riktigt arg.
Han jag e tsm med skrev att hans vänner ville att han skulle följa med på fest med hnm ikväll.
Och han frågade vad jag tyckte om det, och jag sa att jag tyckte att han inte borde göra det.

Och han ba: Jag ska ändå stanna hemmaHjärta
Jag mår fortfarande dåligt från igår.

20 min senare kollar jag hans story och ser en bild på massa wodka och whiskey flaskor och massa glas osv. Och sedan en bild på en massa människor. Han e på fest ikväll igen.

Så sjukt respektlöst?

Sedan skrev han: Jag ska inte dricka ngt. Jag lovar.

Asså tkr d e fett jobbigt, han är typ alkolist ju, och hans vänner pressar hnm fett mkt. Hur ska jag få hnm å sluta gå på fester 24/7?

Dessutom att han ljuger.


   
Citera

kanske säga att det är drick/festandet eller dig? att får välja att sluta ljuga för dig, (en sido fråga: varför följer inte du med å festar?) Låter inte som mycket till pojkvän om han öjuger för å få dricka alkohol. Jag skulle ha gjort slut om jag var du


   
SvaraCitera

Vi pratar alkol här jocke, inte alkohol. uppenbarligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim: en sido fråga: varför följer inte du med å festar?

1. Mina föräldrar skulle dödat mig ish
2. Gillar it Alkohol, smakar skit ahhaha


   
SvaraCitera

Nellie.e: Gillar it Alkohol, smakar skit ahhaha

du generaliserar, vilka alkoholer förutom etanol har du testat?


   
SvaraCitera

Säg "du bör sluta dricka alkohol" och förklara varför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

du generaliserar, vilka alkoholer förutom etanol har du testat?

Vafan e etanol?, har typ smakat vin å lite öl.


   
SvaraCitera

chuckle Rodnar


   
SvaraCitera

Tickstart: chuckle

Om du inte har något vettigt att tillföra till tråden kan du lika gärna skippa att skriva någonting.


   
SvaraCitera

Asså han ska inte ljuga för dig om inte du har ljugit? Och säg typ att du blir sårad och d känns som han inte älskar dig då han gör så och förklara tydligt vrf du vill att han slutar om han inte ger sig då skiter han i dig då äre ba kasta horungen 


   
SvaraCitera

Han ljuger för dig och du inte gillar hur mycket han dricker. Det får dig att må dåligt. Har du pratat med honom om det här? Satt dig ner med honom och haft en ordentligt konversation, inte bara något över snapchat alltså? Om du har det och han ändå inte lyssnar så kanske du inte borde vara ihop med honom; han verkar ju få dig att må sämre.


   
SvaraCitera

Nellie.e:

Vafan e etanol?, har typ smakat vin å lite öl.

Etanol är alkohol. Samma sak, olika namn. 🙂


   
SvaraCitera