Aviseringar
Rensa alla

15-åring och 19-åring


Ämnesstartare

Vad säger ni? Kan de vara tillsammans, eller vore det konstigt?


   
Citera

PindaLira: Ja 

Även om det kan kännas så nu så är fyra år ingenting när ni blir lite äldre.


   
SvaraCitera

Helt okej 🙂 Bara 4 år i mellan. 
Min kompis har börjat dejta en kille som är 19 och hon är 15, going on 16.


   
SvaraCitera
torg1

4 år emellan är ingenting 🙂

Linda pira är inte så bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Även om det kan kännas så nu så är fyra år ingenting när ni blir lite äldre.

Haha ja men det är ju det som är grejen. Han är lite nojig och tycker det är pinsamt och vill hålla mig hemligt, känns drygt bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

torg1:
4 år emellan är ingenting 🙂

Linda pira är inte så bra

Men snygg är hon. och life goals haha, har du sett hennes kille och söta tvillingar eller?


   
SvaraCitera
torg1

PindaLira:

Haha ja men det är ju det som är grejen. Han är lite nojig och tycker det är pinsamt och vill hålla mig hemligt, känns drygt bara

så ska han ju inte känna :/

PindaLira:

Men snygg är hon. och life goals haha, har du sett hennes kille och söta tvillingar eller?

Ja hon ser helt okej ut 😀 haha jadå har sätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

torg1:

så ska han ju inte känna :/

nää och det är väl lite därför jag ställer frågan till att börja med. asså min mor vet att vi håller på och jag trodde att hon skulle tycka han var för gammal, men det var helt lugnt. är lite förvirrad till varför han känner så


   
SvaraCitera

Ja de kan vara tillsammans, det var det vi röstade ja på. Dock så ställde du två frågor i en, det blir rätt otydligt då.


   
SvaraCitera

PindaLira: Haha ja men det är ju det som är grejen. Han är lite nojig och tycker det är pinsamt och vill hålla mig hemligt, känns drygt bara 

Jag hade antagligen också oroat mig för vad folk skulle tänka i den situationen, men inte för att jag skämdes över henne, utan i så fall mig själv (som "inte kan få en tjej i min egen ålder", typ). Tycker dock inte att man ska behöva göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Ja de kan vara tillsammans, det var det vi röstade ja på. Dock så ställde du två frågor i en, det blir rätt otydligt då.

haha fan det har du rätt i. my bad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är fullt lagligt, kanske inte så uppskattat men "haters gonna hate hate hate" Taylor Swift


   
SvaraCitera

PindaLira:

haha fan det har du rätt i. my bad.

Hehe, ja sånt händer ibland! Glad


   
SvaraCitera

Ser inga problem med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm nä, inte jättekonstigt förutsatt att tjejen är mogen kroppsligt. 


   
SvaraCitera